Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tj-Palm
#175837
Hvordan kan man styre netflix igennem sit apple tv ?

jeg ejer ingen af delene, men har tænkt mig at købe det, Hvad jeg kan læse mig frem til, så skal det streames igennem et andet apparat med iOS og igennem airplay, er dette korrekt ?!

Mit tilfælde er, Har alm. samsung tv, (Ikke smart model) Og android telefon..

Hvad ville være det bedste foreslag til en medieboks/konsol for at kunne streame netflix på fjernsynet ?
Af Tj-Palm
#175839
Ja det har jeg.. og der står mht. apple tv "Remote: Styr med en iPhone/iPad/iPod med Remote-app’en. Den gør det også let at indtaste test. dertil mit spørgsmål, om man kan se netflix på andre måder med apple tv ?
Brugeravatar
Af MigSelv
#175841
Tj-Palm skrev:Ja det har jeg.. og der står mht. apple tv "Remote: Styr med en iPhone/iPad/iPod med Remote-app’en. Den gør det også let at indtaste test. dertil mit spørgsmål, om man kan se netflix på andre måder med apple tv ?
Ja, men der står også " Netflix app i boksen", det betyder tilslutning af internet og forbind enheder med hdmi kabel. Så er der Netflix på tv fra boksen, via hdmi kabel op til tv.
En WDTV Live gen. 3 kan også klare opgaven ( 799 kr. ), en sådan har jeg just installeret i soveværelset.
Af Tj-Palm
#175842
Sorry.. det havde jeg lige overset ;P
Tak for det..
Af Grandahl
#175868
Ved ikke helt om jeg forstod dit spørgsmål helt. Men der følger en lille nem Remote med Apple boxen som du ka navigere rundt med. I øvrigt er Apple boxen bare rigtig nem at have med at gøre