Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lodberg33
#179858
Hej igen kan vel ik være så heldig nogen har en fidus til det med no video in list ?
Af orm08
#179886
Hej lodberg33

Hvis du har fået sat netværks forbindelserne rigtigt på dit TV (som tidligere nævnt) og husket at slukke tv og tage det ud af stikkontakten i mindst 10 sek, kan foreslåb2 ting du bør chacke:

Har du lavet en verify service hos unblock-us ? - det gøres ved at gå ind på deres hjemmeside og logge ind.

Ændre netværks opsætningen på en pc midlertidigt (unblock-us DNS servere) og så prøver at gå ind på netflix.com for at checke om det er dit netflix abbonnement der er noget galt med.
Af lodberg33
#179914
Tak prøver lige i morgen at starte helt forfra tak for hjælpen