Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Danielha
#174998
Jeg har et SAMSUNG PS59D7005 som jeg købte i år og jeg kan ikke finde netfilx i smart tv apps eller min boxee box, det er godt nok for ringe af dem.. :S

er der nogle som har en ide til om det kommer eller jeg bare må bruge min PS3, som jeg helst ikke vil..
Af Remmerboy
#175002
selvom du købte det i år, er det et sidste års model.
så du skal nok ikke forvente netflix app
Af DEVIL_DK
#175007
hvis det passer at samsung ikke laver det til tv fordi de er et år gamle kommer jeg ikke til at eje flere samsung tv. kan heller ikke finde den på mit men min oldsag af en xbox har den.
Af Bohn
#175019
DEVIL_DK skrev:hvis det passer at samsung ikke laver det til tv fordi de er et år gamle kommer jeg ikke til at eje flere samsung tv. kan heller ikke finde den på mit men min oldsag af en xbox har den.
Er helt enig, hvis Samsung "spærre" eller ikke åbner for fjernsyn/BD afspiller som ikke er specielt gamle finder jeg et andet mærke næste gang jeg skal handle udstyr.

På vores Xbox er som du også nævner Netflix, kræver dog gold abn.

Hvis ikke der er Netflix når arbejdsdagen er omme kan Samsung prestige service forvente et opkald !:(
Af DavidHimself
#175022
Det gælder for flere af mærkerne, inden der går for meget "buhu" i det!
Af Danielha
#175073
Bohn skrev:
DEVIL_DK skrev:hvis det passer at samsung ikke laver det til tv fordi de er et år gamle kommer jeg ikke til at eje flere samsung tv. kan heller ikke finde den på mit men min oldsag af en xbox har den.
Er helt enig, hvis Samsung "spærre" eller ikke åbner for fjernsyn/BD afspiller som ikke er specielt gamle finder jeg et andet mærke næste gang jeg skal handle udstyr.

På vores Xbox er som du også nævner Netflix, kræver dog gold abn.

Hvis ikke der er Netflix når arbejdsdagen er omme kan Samsung prestige service forvente et opkald !:(
du må gerne lige skrive, hvad samsung siger hvis det kommer så langt..
Af Sonyfreak
#175136
I er sq dummere end snot.
Læs hvad der bliver annonceret.
Netflix virker kun på 2012 modeller
Af thomas_fogh
#175194
Sonyfreak skrev:I er sq dummere end snot.
Læs hvad der bliver annonceret.
Netflix virker kun på 2012 modeller
Jeg tror, at de fleste er klar over, at det i øjeblikket kun virker på 2012 modeller. Det undre dem/mig bare, at Netflix/Sony/Samsung ikke laver en app til 2011 (og evt. 2010) modellerne. Jeg har personligt en 10 måneder gammel bluray afspiller, som allerede er forældet...
Det er ikke at være dum, snarere modsat, ikke at være et dumt forbruger-får men en kritisk kunde.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#175196
Sonyfreak skrev:I er sq dummere end snot.
Læs hvad der bliver annonceret.
Netflix virker kun på 2012 modeller
Netflix virker fint på de ældre modeller i udlandet, og mange har fundet ud af, at de blot kan skifte land på deres tv og så har de en fuldt funktionel Netflix-app med dansk sprog og undertekster.

Du synes simpelthen ikke denne kunstige begrænsning er forkert?
Af Allan1010
#175807
Vikke ikke på appel tv 1,surt