Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ozong
#175652
Sten skrev:
Jeg har på papiret også en PS51D7005 med opdateret firmware 1020.4, og har heller ikke haft succes med at få Netflix frem på skærmen. Jeg har gjort alt andet end nulstilling uden held.

I min "turné" på at finde løsningsmuligheder fandt jeg følgende information i min opsætning: i menuen System - Generelt står der under Tv-navn anført PS516900??? Betyder det, at jeg har købt en vare, som praktisk talt er en anden model?

Hvad står der anført under dit "Tv-navn"?
Hej Sten

Jeg har i sin tid overskrevet det der stod og kan ikke huske hvad det var. Men på papiret er det også en D serie 7 jeg har købt, men var engang i service menuen hvor jeg mindes der stod noget i stil med 6900... Gad vide om det er derfor det ikke virker. De sælger en vare som en 7 serien men det er en 6 serie, det er sku da frækt hvis det er tilfældet !!

Må prøve at skrive til Samsung igen, men de siger sikkert at det skal virke og eg skal prøve igen indtil jeg en dag giver op... Det er sku op ad bakke....
Af ozong
#175742
Har nu også forsøgt at nulstille mit Plasma D7005 og smarthuben igen men stadig ingen Netflix.

Er der nogen med PSxxD7005 der har fået Netflix til at virke??

/Oz
Brugeravatar
Af joenson
#175825
cami skrev:Er der nogen der har prøvet på en Wii? Det er vist umiddelbart det eneste jeg har som understøtter Netflix jf. deres liste.

Alt andet er pre-2012 udstyr.. O_O
Det er faktisk efterhånden det eneste som familiens Wii bliver brugt til - og den gør det fremragende.! Som skrevet andetsteds, skal man bare huske at det ikke er muligt at få HD igennem en Wii.