24. okt 2012, 21:34
#175652
Jeg har i sin tid overskrevet det der stod og kan ikke huske hvad det var. Men på papiret er det også en D serie 7 jeg har købt, men var engang i service menuen hvor jeg mindes der stod noget i stil med 6900... Gad vide om det er derfor det ikke virker. De sælger en vare som en 7 serien men det er en 6 serie, det er sku da frækt hvis det er tilfældet !!
Må prøve at skrive til Samsung igen, men de siger sikkert at det skal virke og eg skal prøve igen indtil jeg en dag giver op... Det er sku op ad bakke....
Sten skrev:Hej Sten
Jeg har på papiret også en PS51D7005 med opdateret firmware 1020.4, og har heller ikke haft succes med at få Netflix frem på skærmen. Jeg har gjort alt andet end nulstilling uden held.
I min "turné" på at finde løsningsmuligheder fandt jeg følgende information i min opsætning: i menuen System - Generelt står der under Tv-navn anført PS516900??? Betyder det, at jeg har købt en vare, som praktisk talt er en anden model?
Hvad står der anført under dit "Tv-navn"?
Jeg har i sin tid overskrevet det der stod og kan ikke huske hvad det var. Men på papiret er det også en D serie 7 jeg har købt, men var engang i service menuen hvor jeg mindes der stod noget i stil med 6900... Gad vide om det er derfor det ikke virker. De sælger en vare som en 7 serien men det er en 6 serie, det er sku da frækt hvis det er tilfældet !!
Må prøve at skrive til Samsung igen, men de siger sikkert at det skal virke og eg skal prøve igen indtil jeg en dag giver op... Det er sku op ad bakke....