Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af til_lykke
#175003
Hej

Det er måske et dumt spørgsmål, men jeg ser på listen, at Philips' 2012-modeller skal have mulighed for Netflix, men jeg kan ingenting finde...

Er der noget, der skal opdateres først, eller er det bare mig, der fatter minus?
Af Rune01
#175005
Ja ;)
Både på fjernsyn og wd tv live boks
Af Moodlight
#175006
Jeg har en Boxee Box.. Men desværre ingen Netflix her...
Af DEVIL_DK
#175008
Bigfootplc skrev:
Rasmus Larsen skrev:Til dem med Smart TV fra 2011: Vi hører, at man på visse modeller kan ændre sit Smart TV til "USA" i indstillingerne og dermed få adgang til Netflix-app'en (som ikke er der når det står til "Dansk" Smart TV). Når man logger på, så er alt det danske indhold også derinde.
hvor ændre jeg land?

det ville jeg også gerne vide kan simpelhen ikke finde noget på min samsung hvor jeg kan vælge land ud over nordiske lande under tv kanaler.
Af Stoffer81
#175009
Har lige opdateret min Smarthub på mit Samsung ES8005 og nu har jeg Netflix. Kvaliteten er dog pivringe! Har været inde på Netflix's hjemmeside og sat min kvalitet op til det højeste, men det hjælper lige meget. Kan ikke finde ud af hvorfor. Kvali'en er så dårlig at jeg ikke gider at se på det. Måske noget at gøre med Netflix-"app'en" på mit Samsung tv? Har en 20 mbit forbindelse så det kan næsten ikke være noget med det at gøre...
Af Frillen
#175013
Ingen Netflix på mit LG LW550W 2011 smart tv, og ifølge LG skal jeg vidst heller ikke forvente det, da udmeldingen officielt er: kun 2012 modeller.
WD TV Live Hub, heller ingen Netflix til trods for at den maskine oprindeligt er født med det, og det faktum at de længe har kendt datoen for Netflix-åbningen i Danmark og Sverige.

Smart tv er virkeligt smart, de får forbrugerne til at skulle skifte tv hvert år, hvis de vil have nye muligheder O_O
Af duelund
#175044
sbj8600 skrev:
duelund skrev:Har fået Netflix App'en på mine Blu-Ray afspillere SONY BDP-S390 og BDP-S590 samt på mit sekundære fjernsyn, KDL-32EX653.

Forventer ikke det kommer på 2010 TV modellen 46NX700, men der kan jeg bruge den store Blu-Ray.
Har du skrevet forkert modelnr på KDL-32EX653 eller har du fundet app'en til den?
Jeg har et KDL-40HX720 som vel er en nyere model, men der kan jeg ikke finde app'en...
Nej, den er god nok, KDL-32EX653.
En enkelt scan efter nye Internet services og så var den der.

HX720 er en 2011 model, EX653 er en 2012 model.
Af chrjoh03
#175071
DEVIL_DK skrev:
Bigfootplc skrev:
Rasmus Larsen skrev:Til dem med Smart TV fra 2011: Vi hører, at man på visse modeller kan ændre sit Smart TV til "USA" i indstillingerne og dermed få adgang til Netflix-app'en (som ikke er der når det står til "Dansk" Smart TV). Når man logger på, så er alt det danske indhold også derinde.
hvor ændre jeg land?

det ville jeg også gerne vide kan simpelhen ikke finde noget på min samsung hvor jeg kan vælge land ud over nordiske lande under tv kanaler.
1. Gå ind i SMART HUB
2. tryk 2 gange på "spol frem" knappen
3. tryk 289
4. tryk 2 gange på "spol tilbage" knappen

Så skulle der meget gerne komme en liste frem, hvor i du kan vælge USA. Herefter kører TV'et en afinstallation af Danske Apps og herefter installation af amerikanske og NetFlix kan nu findes.

Det virkede i hvert fald på min UE40D7005
Af Gatusso
#175147
Hej er der nogen der ved om det virker på en ældre ps3. det virker fint på en slimmodel. den er opdateret
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#175148
Gatusso skrev:Hej er der nogen der ved om det virker på en ældre ps3. det virker fint på en slimmodel. den er opdateret
Det virker på alle sammen. Jeg bruger selv den ældste udgave :-)
Af Randall
#175168
Abothom skrev:Nogen med WD TV live, hvor netflix er dukket op? Og har I i så fald selv ændret noget eller er det automatisk dukket op?
Hej jeg lavede bare et reset til fabriks indstilling og så kørte det bare :)