Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#174834
Vi begynder at høre, at folk har fået en Netflix-app på deres Smart TV, medieboks, PlayStation mm.

Vi prøver at samle lidt op på tilgængeligheden. Har du også fået Netflix ind på dit apparat?

PS: Jeg har også lavet en nyt underforum til streamingtjenester i forbindelse med alle disse nye muligheder vi får her til efteråret.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#174837
Vi hører blandt andet at den er kommet frem på visse Panasonic og LG Smart TV-modeller. Har I den også der?

Det ser ikke umiddelbart ud til, at den er kommet på Apple TV.
Af JacobMose
#174838
Jeg fik Netflix App'en på mit Samsung (ES7005) i løbet af weekenden, eller der opdagede jeg det i hvert fald.

De er vidst også åbnet op i Sverige nu, så det kan kun være oppe over.
Af allo
#174839
stadig ingen ting på mit VT30 (har opdateret ((manuelt)) det i søndags - same-o-same)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#174843
allo skrev:stadig ingen ting på mit VT30 (har opdateret ((manuelt)) det i søndags - same-o-same)
Uden at vide det med sikkerhed, så frygter jeg, at Netflix stort set kun kommer på 2012-modellerne indenfor Smart TV, Blu-ray osv. Det er vel hvad vi efterhånden forventer af tv-producenterne.
Af mbm
#174844
Har IKKE Netflix på mit LG 60PZ950
Af allo
#174846
Rasmus Larsen:

det er (desværre) meget muligt...- men de kunne nu godt sende en update til alle andre smart-tv...- samme server jo

overvejer at investere i Boxee - måske bliver det nemmere at nå Netflix på denne måde...(dog lidt unødvendigt strøm-forbrug :-) )
Af Kingsman
#174863
Har fået det på mit Sony tv HX755, der er en historie på recordere.dk om at det kun kommer på 2012 modellerne, som er en udmelding producenterne selv er kommet med
Af janbau
#174867
Jeg har haft på mit Lg Lm 760 i et stykke tid .

Var ikke at finde på min Panasonic Bluray DMP-BDT 310 EG igår .
Af fredizy
#174889
Også på mit GT 50 har Netflix gjort sit indtog. Glæder mig til at se indholdet.
Af billen
#174905
koningberg skrev:....

Hvad sker der lige her ;;)