Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PhDream
#175265
Har nu testet forskelligt.

Afspilning fungerer fint, både i HD og SD. Kvaliteten er helt fin, ca. samme kvalitet som på Canal Digital via sattelit. Det tager ca. 30 sek. hver gang man starter afspilning, før den indstiller til bedste opløsning. Det er et lille irritationsmoment.

Udvalget er sparsomt.

Søgning er en pine med alm. fj.betj.

Vil nu prøve at se, om jeg kan få Netflix til at funke på Boxee Box, evt. via am. konto, da udvalget burde være større.
Af Abothom
#175269
Rasmus Larsen skrev:Det lader til at folk med ældre versioner af WD TV Live ikke har adgang til Netflix. Kun den nyeste model har dansk Netflix.
Tak for Info til dig og randall - så er jeg desværre ikke med i denne omgang. Et skifte væk fra wdtv nærmer sig :-(
Af dfds
#175326
dfds skrev:Har prøvet med mit 46D7005

opdateret smarthub ingen netfix
Efter firmware opdatering her jeg nu NETFLIX
Af Jever
#175355
Er der nogen der kan bekræfte at man kan se Netflix på den sidste nye model af WD TV LIVE?
Overveje at købe mig en (NY) har den første udgave hvor man ikke kan se Netflix.

mvh
JEVER
Af DEVIL_DK
#175498
Er så træt af alle de ting man skal overveje når man skal købe et tv.
Købte et samsung UE46D6507 fordi det kunne det jeg skulle bruge og havde smart tv så man kunne opdatere det til nye kommende ting.
Så laver de sådan et nummer her suk.
bruger jeg det der tryk på fastforward 289 rewind og vælg så USA får jeg godt nok netflix appen men den står bare og siger connecting og ingen ting sker. jeg kunne entlig lige så godt bare have kø'bt en stor monitor for jeg ser aldrig tv de sender jo ikke andet end fodbold og se jeg kan tisse på mig selv mens jeg står på hovedet programmer.
Brugeravatar
Af CrazyA
#175622
Hejsa

Ved ikke om det er blevet skrevet andet sted, men det virker fint på mit Samsung PS51D8005.
Jeg gik bare ind i smart hub'n, hvor den skrev der var en opdatering. Derefter installerede den Netflix, så ingen problemer her :-)
Til gengæld har jeg aldrig fået min Yousee app til at køre. Den er der, men kan ikke leje noget, heller ikke se de film som jeg har lejet via pc. Og jo, jeg er logget ind ;-)
Af thomas.m80
#175638
Hej,

Jeg har prøvet "fastforward 289 rewind" på mit Samsung UE46D6507 - det virker fint, jeg får Nexflix Appén - men den vil ikke logge på... hvordan får I den til det - min står bare og skriver connecting - har ventet en halv time, uden det er lykkedes...

Mvh
Thomas
Af ozong
#175646
Jeg har kontaktet Samsung Nordic og spurgt hvorfor os med PSxxD7005 ikke kan få Netflix til at køre. De siger ar det skal virke og at det eneste der kræves er den nyeste firmware 1020.4 og nulstilling/opdatering af SmartHub.

Det har jeg prøvet men det virker ikke hos mig =)

Hvis ikke det virker er sidste mulighed at nulstille sit TV. Det har jeg ikke lige prøvet da jeg næsten ikke orker at taste alle mine indstillinger ind igen.

Er der nogen der har fået det til at virke på Plasma D7005 serien?

/Oz
Af Sten
#175647
ozong skrev:Jeg har kontaktet Samsung Nordic og spurgt hvorfor os med PSxxD7005 ikke kan få Netflix til at køre. De siger ar det skal virke og at det eneste der kræves er den nyeste firmware 1020.4 og nulstilling/opdatering af SmartHub.

Det har jeg prøvet men det virker ikke hos mig =)

Hvis ikke det virker er sidste mulighed at nulstille sit TV. Det har jeg ikke lige prøvet da jeg næsten ikke orker at taste alle mine indstillinger ind igen.

Er der nogen der har fået det til at virke på Plasma D7005 serien?

/Oz
Jeg har på papiret også en PS51D7005 med opdateret firmware 1020.4, og har heller ikke haft succes med at få Netflix frem på skærmen. Jeg har gjort alt andet end nulstilling uden held.

I min "turné" på at finde løsningsmuligheder fandt jeg følgende information i min opsætning: i menuen System - Generelt står der under Tv-navn anført PS516900??? Betyder det, at jeg har købt en vare, som praktisk talt er en anden model?

Hvad står der anført under dit "Tv-navn"?
Af ozong
#175652
Sten skrev:
Jeg har på papiret også en PS51D7005 med opdateret firmware 1020.4, og har heller ikke haft succes med at få Netflix frem på skærmen. Jeg har gjort alt andet end nulstilling uden held.

I min "turné" på at finde løsningsmuligheder fandt jeg følgende information i min opsætning: i menuen System - Generelt står der under Tv-navn anført PS516900??? Betyder det, at jeg har købt en vare, som praktisk talt er en anden model?

Hvad står der anført under dit "Tv-navn"?
Hej Sten

Jeg har i sin tid overskrevet det der stod og kan ikke huske hvad det var. Men på papiret er det også en D serie 7 jeg har købt, men var engang i service menuen hvor jeg mindes der stod noget i stil med 6900... Gad vide om det er derfor det ikke virker. De sælger en vare som en 7 serien men det er en 6 serie, det er sku da frækt hvis det er tilfældet !!

Må prøve at skrive til Samsung igen, men de siger sikkert at det skal virke og eg skal prøve igen indtil jeg en dag giver op... Det er sku op ad bakke....
Af ozong
#175742
Har nu også forsøgt at nulstille mit Plasma D7005 og smarthuben igen men stadig ingen Netflix.

Er der nogen med PSxxD7005 der har fået Netflix til at virke??

/Oz
Brugeravatar
Af joenson
#175825
cami skrev:Er der nogen der har prøvet på en Wii? Det er vist umiddelbart det eneste jeg har som understøtter Netflix jf. deres liste.

Alt andet er pre-2012 udstyr.. O_O
Det er faktisk efterhånden det eneste som familiens Wii bliver brugt til - og den gør det fremragende.! Som skrevet andetsteds, skal man bare huske at det ikke er muligt at få HD igennem en Wii.