Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#311436
Gammerby: Der er 3 forhindringer. 1. Oprettelse af Disney+ konto (og betaling). 2. Download af Disney+ app. 3. Omgå geoblokering på Disney+.

App'en kan downloades hvis du har en Apple ID-konto, der er sat til f.eks. USA. Har du ikke allerede, så kan der oprettes en ny. Det kan også være en fordel ift. fremtidig filmleje på amerikansk iTunes.

Her er hvordan vi fik adgang i sin tid. Sidenhen har vi fået adgang på Apple TV og streamer via smartdnsproxy i stedet for VPN: viewtopic.php?t=48756

Det kræver lidt indsats, men når man først er kommet igennem så glider det fint.
#311713
Disney+ blev i går lanceret i UK, Irland, Tyskland, Italien, Spanien, Østrig og Schweiz. En detalje i den forbindelse er, at Disney+ er "fully integrated with the Apple TV app in the UK and Germany" men af en eller anden grund ikke i de andre lande.

Det kunne jo indikere, at det heller ikke bliver tilfældet i Danmark, som først for nylig har fået Apple TV app'en.
#312303
Torben Rasmussen skrev: 6. apr 2020, 10:45 Jeg fandt den i den Hollandske.
Også på dansk?

Omkring den Hollandske- så har jeg den amerikanske.

Er indholdet forskelligt i forhold til de 2 lande? Jeg er med på at når Disney starter op i Danmark så er der andre begrænsninger og jeg ved at Mandalorian bliver frigivet med et afsnit om ugen.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 30