Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#330575
næ, fra i dag er vi afskåret fra alt "smart"
hvad er løsningen apple tv eller chromecast?

konen er TOSSET

det kan tilsyneladende kun lykkes hvis man acceptere alle 4 punkter, hvor 3 er direkte misbrug.

Er fremtiden kun til monitorer?
#330600
Jeg har de sidste par uger haft samme udfordring med mit C9.
Jeg bruger ikke content store, men på sigt betyder det vel, at diverse programmer som Netflix vil stoppe med at virke, fordi de ikke kan opdateres?

Det kan da ikke være rigtigt, at man har udelukket C9 og ældre TV fra at kunne opdatere programmer?
#330605
I mit tilfælde er det alt "smart" det ikke duer netflix og lignende samt youtube, der er ikke adgang før man siger ja til alle 4 punkter.
Her er det et 65UH850V fra 2016, men vi regnede med at det ville holde en hel del længere.

Der skrives lidt om det her
https://www.techdirt.com/articles/20140 ... ties.shtml

Som jeg ser det er alle LG smart tv, kun monitore hvis man ikke vil overvåges, andre mærker følger vil med.
#330651
Opdatering: Content Store kom til at virke igen, efter jeg accepterede det 4 punkt, der omhandler data, der sendes til 3. part. Dette havde jeg ikke accepteret tidligere, og ved seneste opdatering blev der blokeret for Content Store pga. dette.

Vil man have muligheden for at opdatere programmer som Netflix osv. på et LG tv, så skal man acceptere, at TV'et sender data alle mulige steder hen. Jeg kører bl.a. TV'et på sit eget VLAN af samme årsag.