Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#328883
Jeg ved ikke hvor jeg skal starte.

Tv'et står tæt på routeren (linksys AC1750 MU-MIMO) Jeg har 1000/1000 og streamer.
1. Tit og ofte når jeg tænder tv'et (det står altid på standby) er forbindelsen til routeren væk og jeg skal ind i netværksindstillingerne for at oprette forbindelse
2. Når jeg bruger DRTV appen skal jeg også ofte logge ind, da appen har "glemt" mig (møg besværligt, da man skal logge ind via DR's hj.side)
3. Jeg synes også at alle funktioner er meget langsomme når jeg vil logge ind både på DRTV og Netflix (donut'en kører rundt)
4. Hvis jeg caster fra min pc, stopper den med at caste og går tilbage til pc'en. Der er ofte også dårlig lyd når jeg caster.
Jeg har slettet DRTV appen og geninstalleret den.
Spørgsmålet er om det er tv'et, routeren, eller apps som driller.
Jeg har da også overvejet at skifte tv'et ud (3½år gammelt) men hvis det ikke er det som er problemet, hjælper det ikke.
Det var en længere smøre og måske skulle problemerne deles op og lægges i andre fora, men jeg prøver

Mvh
arnem
#328952
Ved godt at mange ikke gider have alle mulige bokse og derfor køber tv og bruger de apps der er på tv´et.
Mener man skal købe det tv med det bedste billede, også selv om div apps på tv´et har en dårlig brugerflade. Har selv købt et Apple tv og det spiller rigtig fint her !
Så mit råd vil være at du skulle overveje at købe dig en mediaboks hvis ingen af de råd de andre har givet hjælper dig !
#329008
Vedr. DRTV så har jeg samme problem. Har skrevet til DR om dette samt deres super hvide baggrund som lyser hele huset op om aftenen - de er bekendt med problemet og arbejder på at rette Login fejlen. Lysshowet nævnte de ikke noget om.
:-)