Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ozong
#325297
Hej

Bliver sku en smule ærgerlig over at have købt et Sony TV (2020), når man læser denne artikel https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 610041213 . Hvor de nu annoncerer en 2021 serie, der har integreret Google TV og de samtidig melder ud at det ikke er planer om at opdatere "gamle" (Android Tv) modeller til den nye platform.

Købte netop et Android baseret tv for at sikre mig det blev opdateret. Føler mig i den grad snydt øv hvor træls.

Hvad tænker i andre om det?

p.s.
Jeg overvejer faktisk at aflevere mit tv igen, men syntes måske egentlig det er en smule latterligt, jeg kan jo bare opgrader med en dongle, shield eller lign.
#325299
Blot som bemærkning. De har ikke meldt ud, at 2020-modellerne ikke opdateres. De har kun meldt ud, at det ved lancering er eksklusivt til 2021-modellerne.

Jeg skal ikke kunne sige, om det tipper i den ene eller anden retning, men kan dog bemærke, at Sony også senest med lanceringen af f.eks. Android 9 nægtede at svare på planerne for de ældre modeller. Det kom alligevel senere, om end det tog noget tid.