Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#325282
Hejsa

Vil lige høre om jeg er den eneste der har haft problemer med yousee
appen på Ipad, siden de sidste opdateringer fra dem? jeg har det problem at efter ca 2-3 min. brug begynder det at tage over 10 sekunder at skifte kanal og på et tidspunkt bliver skærmen sort i 3-4 sek. for så at komme tilbage på kanalen, jeg har aldrig haft de problemer før...
P.S så har jeg en android mobil hvor der ingen problemer er, kunne det måske være et Apple problem ? alt er opdateret, genstartet, slettet og genindstalleret, modem genstartet ( har prøvet alle de ting mange gange )
Yousee kan selvfølgelig ikke genskabe problemet hos dem :)

Håber der er én som har en genial løsning :)
#325412
Jo flere jo bedre skal melde deres fejl, ellers sker der ikke en skid hos yousee, det ved alle da, men jeg skal da nok melde tilbage, syntes dog du skal gøre dem opmærksom på problemet alligevel, indtil videre er jeg den eneste....