Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#315040
Vores LG E6 fra 2016 har længe været frakoblet nettet. Nu blev neyop det tilkoblet for at tjekke bl.a. Twitch app'en. Åbner jeg app-butikken så er der dog kun lille håndfuld apps derinde - slet ikke ligesom tidligere. Netflix app siger ved åbning, at der ligger en opdatering, men den kan ikke installeres fordi siden i app-butikken ikke kan søges frem.

Hvad ser I andre med LG 2016 TV? (E6, C6 og B6 OLED samt UH9x, UH8x, UH7x og UH6x).
#315053
Tjek lige om du har internetforbindelse på den. Hvis ikke man har det, viser den ikke ret mange apps inde i appstore, og kan heller ikke finde ud af at opdatere. Hvis det ikke virker, så sluk for wifi på din telefon, og lav internet deling. Det kan være at din router laver sjove ting, som blokerer butikken eller nettet på fjernsynet :)
#315131
Jeg har et B6, og bruger normalt ikke apps på det. Men nu har jeg kigget efter, og jeg synes der alle dem, der har været der i lang tid. Jeg opdaterede også to apps, som sagde der var en opdatering.
Menuen foroven med en kontroller, Spil og apps har mange, jeg ikke vidste var der.
#315133
Jeg har et E6 og bruger heller ikke normalt apps derfra. Netflix er opdateret 13/04/2020 til version 1.5.0 og de apps, der manglede opdatering, blev det. Jeg kan ikke se Twitch, men der ligger hundredvis af apps under Apps og Spil.