Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#312052
På udenlandske Forums tales der rigtig meget om den her app på især oled modellerne.
Men hvad er det? Eller mere hvordan bruges det er kan det overhovedet bruges i dk?
Senest rettet af bromberg 2. apr 2020, 22:49, rettet i alt 1 gang.
Af LarsCJ
#312088
Det er streaming af Tv.

Du kan godt bruge det i DK, da der i langt de fleste tilfælde er tale om pirat-TV som af naturlige årsager ikke er låst til regioner.

Du installerer softwaren, tilmelder dig og betaler til en IPTV-leverandør - og satser på, at den ikke bliver lukket ned af de Tv-stationer, som reelt ejer rettighederne.

Du kan i princippet godt blive straffet for det (hæleri), men reelt tror jeg ikke der er den store risiko. Største risiko er nok, at tjenesten lukker ned og du mister dine penge.

PS: Sørg for at betale via PayPal eller lignende, så du ikke giver kortoplysninger til udbyderne.
Af bromberg
#312105
Hvordan faen er sådan en app end på et smart tv så?
Jeg troede det måske var en mulighed for mig at sammenflette mit waoo iptv og Plex bibliotek:).

Kan det slet ikke lovligt bruges med waoo?
Brugeravatar
Af bbplayer
#312129
Det handler jo ikke om misbrug men hvordan du kan bruge den. Våben kan dræbe men du kan købe en pistol med jagttegn? Skal det nu fjernes.

IPTV løsninger i Danmark foregår på lokale netværk fra udbyderen, og du kan forvente at ip stream er krypteret når den opsnappes, så skal du altså have en dekoder, som ofte er sammen med et CA-modul eller en boks som har dekrypteringsnøgle.

Derimod kan du finde IPTV i udlandet, som ikke er krypteret, og der er denne app så helt legal i brug. Det er bare ikke brugervenligt så vidt jeg ved, måske er det :) Det jeg så i en periode i Danmark var ip lister med porte og broadcast net som man skulle sætte op, det var ikke for almindelige brugere.

Se lidt omkring dansk iptv / Waoo her: https://forum.recordere.dk/iptv-waoo-co ... 49253.html