Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cub
#308952
Jeg har lige et spørgsmål ang oversteående udbydder. Da jeg aldrig har byttet mig af det før, sørger jeg råd. Jeg er lidt noob :)
Jeg kunne godt tænke mig at leje "Once upon a time in hollywood" Den kan man se i UHD HDR10 Dolby 5.1. Når jeg ser traileren, så slår den ikke over i HDR. Men hvis jeg ser traileren "Rocketman" som også kan lejes med UHD HDR10 Dolby 5.1 så slår traileren over i HDR. Nogle af deres film slår over i HDR når jeg ser trailers, andre gør ikke, til trods for at der står de understøtter det. Er der en der har lejet den film som kan fortælle mig om den slår over i HDR?

Beklager den lange smøre! :)
Brugeravatar
Af bbplayer
#308967
Jeg har erfaret det samme som dig med trailers, og dog ikke købt noget hos dem, synes bare deres app er fin til at være hurtig ude med nye streams :) Uden at der skal stå iTunes på leverandøren.

Du kan vel kun bekræfte og melde tilbage ved at leje, og når de nu skriver det, så mon ikke den fulde film er i HDR, som du kan se virker fint via de trailers som nu også virker i HDR.

Så prøv, og meld tilbage, og så gør du både dig selv og os andre klogere, og en erfaring rigere.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#308968
Filmtrailere på iTunes er heller ikke i HDR, selvom filmene er det. Jeg tror bare ikke, at trailere generelt produceres i HDR endnu. Så jeg tror ikke du bør frygte ift. selve filmen.

Hvis den ikke leveres i HDR, så er det jo falsk produktdeklarering og så skal du bare have pengene tilbage.
Af Korreborg
#308969
Jeg kan lige tilføje et spørgsmål. Hvad med undertekster. Er der dansk på det hele? Det kan man nemlig ikke se i beskrivelsen, og lillemor gider ikke se film uden.
Af Cub
#308992
Jeg tager chancen i weekenden, så skal jeg nok lige give feedback.