Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lafr
#308683
bbplayer skrev: 8. jan 2020, 18:58 Ja, det kan stadig lade sig gøre, ledningen (uskærmet) kan i sig selv fungere som antenne. Det afhænger klart af modtage forhold , derfor kan skal man måske så sætte dvbt antenne på , de fås meget små og super effektive, jeg har sådan en 20cm antenne med magnet i bunden som i den anden ende af huset sidder på et tv og tager lokal kanaler på den, og den ligger da bagi. Tyske kanaler er så svære at fange på den, der skal hus antenne til :) Men bare for at få den "røde" knap aktiveret, så er det jo perfekt.
budtzflatpanels skrev: 8. jan 2020, 18:57 Er denne PSU design fejl noget der plager alle Tv'ene fra LG?
Det tvivler jeg på er generelt, ellers havde andre nok også brokket sig så lang tid efter.
Okay. Jeg har nok misforstået det så. Eller også, har jeg stadig ikke helt forstået hvad du mener. Jeg havde et gammelt kabel liggende, som jeg kunne klippe over, og sætte en stump i tv'et. Men det virker i hvert fald ikke (jeg har mere kabel, så det går.nok) men er det så sådan en her, jeg er ude efter?
https://m.banggood.com/da/Indoor-20dBi- ... WIQAvD_BwE
Brugeravatar
Af bbplayer
#308686
Ja, sådan en har jeg, bare lidt smallere og måske 5cm højere men det går nok, det virkede fint sidst jeg testede.
Omkring løse ledninger, så skal man have et godt signal i området, men bare det af den fandt kanalerne, ville give en "rød knap" og så kunne man jo fortsætte sin streaming der, uafhængig af det dårlige DVBT signal som måske var på en ledning.