Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#307534
Nogle med XE93 som har fået Oreo updaten OTA? Ved godt jeg kan hente den ned på USB osv., men har som sådan ikke travlt med at få den. Kom bare lige til at tænke på at det jo er en del måneder siden at Sony begyndte at rulle ud igen og har ikke modtaget nogen update her. Så er\var bare lidt nysgerrig på status..:-)
#307535
Den er vist stadig sat på pause. Jeg er ikke klar over hvorfor, men jeg vil gætte på at der har været nogle problemer. Det er set en del gange efterhånden, at opdateringer til Android TV sættes på pause. Philips og TCL har også måtte trykke på bremsen til tider.

At det så har taget så lang tid fos Sony i denne omgang er lidt underligt, ja.
#307562
Ja, det er skisme da typisk - nu fik jeg lige taget mig sammen til at hente og installere firmware fra maj måned på mit 65A1, da jeg tænkte at den måtte da være stabil nu...
Måtte fabriksnulstille TV'et, da det dagen efter brug hang voldsomt i opstarten. Siden ser det ud til at have opført sig ordentlig.
Nå, på den igen... tak for info Beckham! :)
#307564
Godt at høre det kører! Havde du Oreo i forvejen? Overvejer om jeg skal høre Sony support hvorvidt mit tv er røget ud af den automatiske update cyklus. Vil da foretrække at få opdateringerne direkte ind, frem for at skulle ind at søge efter dem på nettet..:-)
#307666
Jeg har XE90, så ikke helt den samme model. Jeg hentede updaten via Sonys hjemmeside. Jeg oplever at lyden i TV'et pludselig forsvinder i 10 sek. for så at komme tilbage.
Jeg kan se at der er kommet en ny update i november. Den installerer jeg i aften og håber det løser problemet.
#307735
@Rtorp - jeg måtte fabriksnulstille mit A1'er for et par uger siden efter opgradering. Indtil nu ser det ud til at have virket.
Mit A1'er hang når det blev tændt dagen efter - måtte holde tænd/sluk knappen på fjernbetjeningen inde i næsten et helt minut inden TV'et genstartede.
#307752
Det virker da mystisk . Her kører det som sagt uden problemer og iøvrigt så syntes jeg at kunne mærke en forbedring hvad angår cam modulet (boxer) før skrev den tit at kanalen var kodet når. Man skiftede kanal osv. ( og. Det var det samme da jeg før havde Xe9005) Siden opdatering har den ikke gjort det . Men der stod jo også at der var en forbedring i opdateringen hvad angår. Modulet.. Så krydser fingre

Mvh Michael
#307802
Jeg har som sagt ikke set problemer med Oreo siden jeg resatte TV'et (A1'eren), og jeg synes faktisk TV'et virker kvikkere i menuer osv.
Jeg har stadig et XE9005, jeg ikke har opdateret endnu - konen flår hovedet af mig, hvis det ikke virker bagefter - så lige nu afventer jeg folkets vurderinger af den nyeste opdatering, inden jeg tør kaste mig over opgradering af det.