28. jul 2019, 18:31
#300284
Fabriksindstilling og opdatering på ny blev testet meget tidligt i forløbet. Af både Fibias router og af tv'et.
Jeg hælder mere og mere til, at der må være problemer med tv'et. Jeg har igen testet med udskiftning fra anden router til switch og uden andet på. Det gav fint resultat. Satte resten på, og er alene hjemme, så med sikkerhed ved jeg, at det eneste der kørte på access point er min tlf, som hverken streamede, opdaterede eller tilsvarende. Det virkede ok i vel ca to timer, og så begyndte stream at falde ud. På trods af, at tv'et fortsat sagde, det hev ned med over 60 Mbps.
Og så blev det værre og værre.
Nu har jeg sat det til switchen og pillet alt andet fra, og selvom jeg har fin download, hakker både HBO og YouSees app. Test med computer på samme kabel og HBO, og det kører problemfrit.
Jeg kan ikke komme i tanke om, hvad der mere skulle kunne være fejlkilden. Udover tv'et.
Jeg hælder mere og mere til, at der må være problemer med tv'et. Jeg har igen testet med udskiftning fra anden router til switch og uden andet på. Det gav fint resultat. Satte resten på, og er alene hjemme, så med sikkerhed ved jeg, at det eneste der kørte på access point er min tlf, som hverken streamede, opdaterede eller tilsvarende. Det virkede ok i vel ca to timer, og så begyndte stream at falde ud. På trods af, at tv'et fortsat sagde, det hev ned med over 60 Mbps.
Og så blev det værre og værre.
Nu har jeg sat det til switchen og pillet alt andet fra, og selvom jeg har fin download, hakker både HBO og YouSees app. Test med computer på samme kabel og HBO, og det kører problemfrit.
Jeg kan ikke komme i tanke om, hvad der mere skulle kunne være fejlkilden. Udover tv'et.