Debat af Smart TV, herunder platforme, apps og tjenester. Råd til køb og tips til brug

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af koden
#293933
UE65KS8005 TV har jeg og har installeret yousee app.
Logget ind på app.

Uanset hvad jeg prøver at starte i app får jeg følgende fejl:

"der skete en fejl kan ikke afspille den valgte video"

Bruger jeg samme yousee app fra min samsung tlf. via chromecast er der ingen problemer.

Mit TV siger at det er fuldt opdateret når jeg tjekker.
Jegb har haft strøm helt fra TV og til igen.

Nogen der har fået samme fejl?
Af Jonas S.
#311180
Jeg oplever fuldstændig samme fejlmelding, når jeg prøver at afspille i yuosee app'en på mit Samsung smart TV.

App'en har fungeret upåklageligt i lang tid, men jeg har nu skiftet mit trådløse netværk. Måske det kan have noget med det at gøre? Alle andre app's på mit TV virker fint.

Håber der er nogen som kan være behjælpelig.