Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MrBech
#291836
Hej,

Jeg skal bruge et TV til kontoret, som skal vise en side jeg skal kunne åbne i en internet browser. Siden kommer til at indeholde nogle tal, grafer osv.

Eneste krav er således:
- Internet browser
- Indbygget wifi, så TV'et kun skal have tilført strøm kabel
- Billigst muligt
- Gerne 55"

Er ellers bedøvende hvad angår opløsning, kvalitet og andre funktioner.

Tak på forhånd :)
Af Grandahl
#291837
Alle med smart tv kan opfylde dine krav, tror ikke der findes nogle i 55” der ikke opfylder dine krav af de almindelige mærker.. Så det er vel bare at tage en i den billige ende..

Hvis i ofte er flere der skal samles om skærmen og grafer ol. Så kunne en skærm med IPS panel være gundstig, hvis det som regel bare er dig så kunne du tage en med VA panel da de har bedre billedkvalitet.. Men hvis det er ligegyldigt, så ta en i den billige ende.
Af MrBech
#291839
Hej Grandahl,

Tak for dit input.

Nu kender jeg ikke noget til TV og deres browsere. Men er alle TV i dag indbygget med en internet browser som kan vise det hele? Her tænker jeg på om det er moderne browsere som kan nyeste html, javascript osv.
Brugeravatar
Af bbplayer
#291840
Bare du ikke køber skærmen i Føtex eller Netto, så skulle den være rimelig sikker.
Eller finlux hos elgiganten, der er stadig få mærker som ikke rigtig har disse funktioner, selvom de reklamerer med smart tv, som så kun er netflix app.

Ellers er de fleste skærme fra 2000 og op (altså 32") en fin skærm, og elgiganten giver dig 30 dages at bekræfte det i. Du kan nok allerede teste det i butikken inden du går hjem
#291846
Du kunne nok få et problem med at afvikle video via de browsere som findes i de gængse smart-TV.

LGs med Magic Remote er vel dem der er nemmest at betjene browseren i, da du har noget der minder om en mus.