Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af moose74
#294858
En af mine bekendte har denne

Billede

Som har fået V.8.0


Har købt XF 9005 som ikke viser opdateringen Billede.... er det risky at hente den fra sony s hjemmeside og selv installere via. USB


Sent from my iPhone using Tapatalk
Af barslund69
#294860
Jeg har selv hente den på sony hjemmeside ingen problemer der og installeret via usb
Brugeravatar
Af moose74
#294861
barslund69 skrev:Jeg har selv hente den på sony hjemmeside ingen problemer der og installeret via usb

Og du har ingen problemer Billede

XF9005 link :

https://www.sony.dk/electronics/support ... s/00015794



Vi har konstateret, at vores nyeste Android 8.0 Oreo-opdatering i nogle tilfælde kan forårsage manglende lyd fra visse soundbars, A/V-receivere eller hjemmebiografsystemer, hvis TV'et har stået for længe i standby. På grund af dette potentielle forbindelsesproblem, som vi anser som en ulempe for nogle af vores kunder, har vi besluttet at udskyde den automatiske Android 8.0 Oreo-


Sent from my iPhone using Tapatalk
Senest rettet af moose74 17. mar 2019, 17:28, rettet i alt 1 gang.
Af barslund69
#294863
Har installeret det på mit ene tv af 2 jeg har. Har også installeret det på en kammi XF. Hans køre som det Skal og mit er i det store hele ok. Eneste med mit er Netflix ikke kører super efter den installering der kommer nogle gange et enkelte hak eller to i løbet af feks en film. Det problem havde jeg ikke før og af den grund har jeg ikke opdateret det store tv i stuen
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#294866
Jeg har de sidste par dage også oplevet spontane hak på Netflix Dolby Vision titler via ATV. Jeg ved ikke om Oreo er synderen i det du beskriver. Spottet i Triple Frontier og Love Death + Robots.
Brugeravatar
Af MigSelv
#294871
Torben Rasmussen skrev:Jeg har de sidste par dage også oplevet spontane hak på Netflix Dolby Vision titler via ATV. Jeg ved ikke om Oreo er synderen i det du beskriver. Spottet i Triple Frontier og Love Death + Robots.
Jeg så Triple Frontier i går, på 65A1’s Netflix app, her var ingen fejl. Det var også i Dolby Vision, så kan være anden fejl end Oreo.
Brugeravatar
Af moose74
#295621
Har lidt udfordringer med Oreo til mit sony tv...

Så vidt jeg kan læse mig til er det en Zip fil man skal bruge på et USB pind.

Filen der hentes til mac er en pkg. Fil som jeg ikke kan åbne....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Af Vasen
#295622
Jeg oplevede også hak/frame skipping i Triple Frontier via min ATV4K til XE9005. Har ikke opdateret til Oreo, så problemet må ligge et andet sted.
Af Makaus
#295623
moose74 skrev:Har lidt udfordringer med Oreo til mit sony tv...

Så vidt jeg kan læse mig til er det en Zip fil man skal bruge på et USB pind.

Filen der hentes til mac er en pkg. Fil som jeg ikke kan åbne.... Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du kan følge guiden fra Sony, der står hvad du skal gøre med den pkg fil. Du skal ikke have nogen zip fil på en usb pind.

Du har fået pkg filen fordi Safari er sat til automatisk at udpakke de filer du downloader.
Brugeravatar
Af TBC
#295630
Torben Rasmussen skrev:Jeg har de sidste par dage også oplevet spontane hak på Netflix Dolby Vision titler via ATV. Jeg ved ikke om Oreo er synderen i det du beskriver. Spottet i Triple Frontier og Love Death + Robots.
ATV forbindes jo via HDMI og burde vel for så vidt intet have med Oreo afviklingen af gøre, men blot Sony-TV'ets interne behandling af indkomne HDMI indgange at gøre (lige som farvejusteringer, tonemaopping mv) Det burde vel kun være den interne Oreo app i TV der burde kunne påvirkes af en Oreo opdatering, mens resten (altså selve billedbehandlingen) vel handler om Sony's firmware - Er den blevet opdateret samtidig? ...Eller er min logik helt forkert?

Og er der i øvrigt ikke noget med at ATV lige har fået ny firmware?

Hvis det var TV'et den var gal med, burde det jo være alle tilsvarende signaler via input fra HDMI der var påvirket og ikke blot signalet fra en bestemt enhed ville min logik også byde.
Brugeravatar
Af moose74
#295631
Makaus skrev:
moose74 skrev:Har lidt udfordringer med Oreo til mit sony tv...

Så vidt jeg kan læse mig til er det en Zip fil man skal bruge på et USB pind.

Filen der hentes til mac er en pkg. Fil som jeg ikke kan åbne.... Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du kan følge guiden fra Sony, der står hvad du skal gøre med den pkg fil. Du skal ikke have nogen zip fil på en usb pind.

Du har fået pkg filen fordi Safari er sat til automatisk at udpakke de filer du downloader.

Okay


Har lige brugt fremgangsmåden på siden, og der kommer ingen info på skærmen med USB isat, har også prøvet at sluk/tænd tv som beskrevet. Ingen held Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Af Makaus
#295632
Har du tjekket at din usb pind er formateret med et format som dit tv kan læse? Vil tro det skal være ntfs/fat/exfat.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15