Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JesperBrander
#300952
Genstart af Android??

Har ikke gendannet til fabriksindstillinger, men vil da prøve i weekenden. Håbede bare der var en anden løsning så jeg ikke skulle igang med billede indstillinger igen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#300963
Jeg har oplevet det flere gange, hvor jeg har brugt mini-preview i Android-oversigten og åbnet kanalen derfra. Det virker første gang, men anden gang jeg åbner hovedskærmen og vælger kanal via kanaloversigt-widget med mini-previews, så fryser skærmen og man må vente på genstart.

Jeg er endt med at slå den widget fra i hovedmenuen.
Af henrik.yde
#300985
JesperBrander skrev:Genstart af Android??

Har ikke gendannet til fabriksindstillinger, men vil da prøve i weekenden. Håbede bare der var en anden løsning så jeg ikke skulle igang med billede indstillinger igen.
Hold den røde tænd/sluk knap på fjernbetjeningen i bund mere end 4-5 sekunder, så genstarter Android.
Af Beckham
#300994
JesperBrander skrev:Genstart af Android??

Har ikke gendannet til fabriksindstillinger, men vil da prøve i weekenden. Håbede bare der var en anden løsning så jeg ikke skulle igang med billede indstillinger igen.
Ved heller ikke om en nulstilling vil fixe det. Var bare et forslag. Har læst om andre der har løst diverse Oreo problemer ved en nulstilling.
Af JesperBrander
#301542
Update, slog den tv widget fra i Android og brugte samtidig dette tweak:

Så er det tid til at tweake
Det er lige meget hvilken model dit. Sony tv er
bare det har android

1. Slå automatisk opdatering af software Fra. Tjek hellere selv ny og Næ
2. Klik under indstillinger på om
Klik 7 gange på build , og bum så er du udvikler. Sæt. Animation til off ( der er 3 steder) så får dit tv en gang turbo.
3. Gå i apps og. Klik på Google musik/film
prime video.. Netflix osv.. Vælg deaktiver.. Hvis du ikke skal bruge dem.. Det giver også ekstra fart ( men rod kun i det hvis du ved hvad du har med at gøre)

Som android tlf ejer er det en fryd selv at kunne tweake mit tv..
Håber i ka bruge det ( det er samme måde hvis du har android tlf)

Ser ud til det køre nu uden problemer.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15