Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lnielsen
#279240
Når jeg køber nyt TV vil jeg gerne af med min TV-Boks fra YouSee således at jeg kun streamer via YouSee appen på Tv'et, men jeg er bekymret for kvaliteten og forsinkelsen via appen. Forsinkelsen af signalet kan der ikke gøres noget ved på den korte bane, men hvad med kvaliteten? Fodbold udgør en pæn andel af det som jeg ser i TV og derfor vil jeg gerne høre jeres erfaringer?
Af QueenYard
#279241
Hej ...

Min erfaring er, at du ABSOLUT ikke er i tvivl om at du streamer og ikke ser FLOW tv ... Jeg ved ikke hvorfor de ikke kan gøre det bedre ... Det samme oplever jeg via VIAPLAY ... Det jeg typisk oplever er skygger i bevægelsen :(
Af Kasper2121
#279293
JEg har prøvet med nøjagtigt det setup. Det virker ikke. Desværre for det eneste der gør jeg stadig betaler til Yousee er fodbold på kabel.
Af lnielsen
#279325
OK, det lyder trist for så hjælper det jo ikke meget at de udvikler en App hvis den ikke understøtter deres indhold. Her er fodbold jo helt essentielt idet at mange af deres ‘gode’ kunder jo kun betaler for de store pakker pga. Fodbold.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#279335
Den understøtter indholdet, men de har sparet på båndbredden og kun serveret indholdet i den halve framerate ift TV-signalet.