Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Turbo
#279008
Hej,

I denne weekend er der CS event - Live via DR app'en i Android, PC/Mac virker fint når man trykker på billedet, så starter live udsendelsen (hvis der er live udsendelse).

Samme billede er på hbbTV, men der sker intet når man trykker på billedet.

Er det kun mig der ikke kan få live udsendelsen til at køre via hbbTV?
Af Turbo
#279013
Ja, det er jeg med på :)

Det var i går aftes jeg prøvede et hav af gange på hbbTV (under kampene) men jeg kunne ikke få det til at virke. Så i går havde jeg et HDMI kabel liggende på gulvet (PC til TV) - det ville jeg gerne undgå.

EDIT: Jeg har skrevet til DR men de har 4 ugers svar tid, LOL
Af Turbo
#279096
Jeg ved det ikke Torben - men hvorfor har de så sat billedet op der, hvis man ikke kan starte det der giver det ingen mening imo. Jeg kan ikke se nogen teknisk hindring i det da hbbTV er streaming fra DR.
Som sagt, jeg har skrevet til DR, så bliver det spændende hvad de svare inden for 4 uger.

Måske bb, hehe.
Af Turbo
#279445
Til DR:
Hej med jer,

Åbner man android DR app, er der øverst et billede med Counter-Strike event. Klikker man på billedet, kan man se det live (når der sendes live).

Samme billede er på hbbTV øverst, men der sker bare intet når man trykker på billedet - dvs. man kan ikke se det live via hbbTV. Hvorfor kan man ikke se det live via hbbTV?

Med Venlig Hilsen

Svar fra DR:
Tak for din henvendelse

Der er ikke noget live-signal i HBB-TV. Det er kun en adgang til vores arkiv. Jeg vil gerne give dig at det er forvirrende at billedet dukker op.

Venlig hilsen