Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KLC4735
#274722
Hej. Skal købe nyt tv til datteren. Harfået tilbudt et LG 55SJ850 til 6000 kr. Er dette et ok tilbud. Eller skal jeg se på andet til den samme pris. Må nok indrømme ar jeg mest er til LG. Men man kan jo blive blind.
Af Grandahl
#274725
hvis det er LG du er glad for er 8ér serien bestemt ikke dårlig, det er en af de bedre LG 2017 modeller. Den er nem at navigere rundt i og Web Os styresystemet er noget at det bedste på markedet. Tilmed er den hurtig i kanalskift osv.

Til samme penge kan du f.eks. købe Sony XE85, som har et bedre billede end LGén der, betragtningsvinklen er dog bedre på LGén. Sony er noget langsommere i kanalskift og des lige, det kan være en irritationsmoment for nogle.

Samsung MU7005 er omtrent at ligestille med Sony 85 billedmæssigt, jeg synes dog at den noget hurtigere at navigere rundt i. Men det er en smagssag. Den koster dog 6200 ser jeg.
Af PeterD
#274727
Grandahl skrev:hvis det er LG du er glad for er 8ér serien bestemt ikke dårlig, det er en af de bedre LG 2017 modeller. Den er nem at navigere rundt i og Web Os styresystemet er noget at det bedste på markedet. Tilmed er den hurtig i kanalskift osv.

Til samme penge kan du f.eks. købe Sony XE85, som har et bedre billede end LGén der, betragtningsvinklen er dog bedre på LGén. Sony er noget langsommere i kanalskift og des lige, det kan være en irritationsmoment for nogle.

Samsung MU7005 er omtrent at ligestille med Sony 85 billedmæssigt, jeg synes dog at den noget hurtigere at navigere rundt i. Men det er en smagssag. Den koster dog 6200 ser jeg.
Ja, Tror hun bliver glad for X Reality Pro og Motionflow

https://www.pricerunner.dk/pl/2-3878220 ... ign-Priser
Af KLC4735
#274729
Sonyet er med 2 tunere. Altså se et program optage et andet?
Nu hun så 24 så Paradise er ikke interessant. Og hun ved jo nok hvad hun wil ha. Men det OLED hun havde fundet frem til syntes jeg nok var lige muntert nok.
Det bare svært når man står i butikken. Lortet er ikke calibreret, bare hevet op af kassen og sluttet til.
Som det skal stå har betragtningsvinklen betydning. Og er ikke so meget for sony, men skal da lige ha det tjekket ud.
Samsung købte jeg altid før. Men de sidste 2 gange er det blevet LG. Synter man for bedre billede og flere featuers for de samme penge.