Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jjjac
#273561
Hej
Er der en måde, hvorpå man kan få sine kabel-kanaler i apple-tv menuen, så man kan se alt sit indhold på apple tv (også normalt tv) og dermed reelt kun behøver at benytte apple tv’s remote (via cec)?
Af bromberg
#273564
Du kan hente en app der hedder channels, samt tilkøbe en hdhomerun, så kan du få din kabelpakke på atv i en selvstændig app.
Jeg husker ikke om kanalerne kan komme op som “senest set” som eks Netflix kan det.
Men ellers kan du fint få din pakke på atv
Af Jjjac
#273568
Ok, så jeg kan i princippet droppe tv’ets styresystem fuldstændigt og så både have kabel og diverse streamingtjenester via apple tv ??
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#273570
Ud over løsninger som den bromberg nævner, så har f.eks. DR og TV2 begge apps på Apple TV. Det er en lidt anden brugeroplevelse end at sidde og skifte imellem kanaler, da kanalerne ligger inde i app'en sammen med arkivindholdet, men måske det kunne være en løsning?

Sport fra TV3-kanalerne kan ses med Viaplay. Sport fra Discovery-kanalerne (5, 6, 9) kan ses med Eurosport Player.
Af Jjjac
#273577
Yes, men har adgang til en kabel tv pakke så at købe alle streamingtjenester ved siden af er en lidt dyr løsning..
vil egentligt bare finde ud om jeg på apple tv kan få vist live kabel-tv og skifte mellem kanalerne (altså ikke streaming, men kabel)