Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af madst
#273213
Hej

Kan læse mig til at HBOs app på tizen er/var meget dårlig. Kan dog ikke finde nyere indlæg vedrørende dette, så vil lige høre om denne virker bedre nu? Eller er den stadig helt umulig at bruge?
Af madst
#273223
Okay. Så er den måske blevet opdateret, eller det måske en helt anden app end på deres TV?
Af mortenkn
#273225
Jeg tænker det er samme app, da det ikke giver mening at vedligeholde to platforme.
Det er da ikke verdens bedste app, eks. husker den ikke at man vil have danske undertekster fra gang til gang. Men den virker fint.
Af Grandahl
#273227
Den fungerer udemærket, HBO har bare ikke brugt meget tid på den, så den er ikke særlig smart bygget op, og kan ikke sammenlignes med f.eks. Netflix appen.. Men den fungerer.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#273231
De gange jeg har brugt app'en har det været svært eksempelvis at starte et afsnit af noget forfra. Det er især et problem, da HBO pr. default hopper videre til næste afsnit 10 s før det slutter, så hvis man starter et afsnit igen og gerne lige vil starte forfra, så starter den 10 s før slutningen og så hopper den næsten øjeblikkeligt videre til næste afsnit. På Tizen er knapperne til at få interfacet frem og vælge "spol tilbage" så langt væk, at du ikke kan nå dem før den har skiftet til næste afsnit.