Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wiso
#271685
Sony KD-49XE9005 .

Nu fungere program guiden pludselig ikke.

https://s7.postimg.cc/cxust75dn/20180517_200452.jpg

To steder er der ingen informationer.
I stedet for DR 3 står der nu DR-P3. Går jeg ind på den, er det DR 2 der er der.
Og så er der pludselig en der hedder Service 10155. På den er DR 3.

Har ikke pillet ved noget som helst!

Hvad er nu dét for noget??? ;;)

På forhånd tak.
Senest rettet af wiso 17. maj 2018, 20:30, rettet i alt 2 gange.
Af wiso
#271697
Citat: I stedet for DR 3 står der nu DR-P3. Går jeg ind på den, er det DR 2 der er der. Citat slut.

Er kun når jeg tilgår kanalen via guiden.
Af wiso
#271698
Man skulle måske alligevel ikke have købt et SONY TV ...

Gider ikke have den her slags lorte problemer!! Kan bare ikke kapere det!
Af wiso
#271700
Glem det. Jeg ringer til sony i stedet. Viser det sig at være noget der ikke fungere, men med mellemrum opstår, smider jeg lortet ud opg og køber noget andet!

F*** det hele!
#271705
wiso skrev:Kanalerne er hvor de skal være/hele tiden har været. Det er kun Guiden og omtalte menu nederst, der er i uorden.
Hvis du får DR2 når du trykker på DR3-kanalen, så er de da ikke...? Men du har dermed lavet en ny kanalsøgning, eller hvad?
Af wiso
#271736
Hvis jeg fra Guiden vælger hvor der nu står DR-P3, får jeg DR2
Hvis jeg fra Guiden vælger Service 10155, får jeg DR3
Hvis jeg køre kanalerne igennem uden om guiden - altså almindeligt - er de hvor de skal være / hele tiden har været. Så det er kun Guiden (og den man får frem for neden ved at trykke "Discovery") der er koks i. Kanalerne har ikke flyttet sig.

Nej jeg har ikke lavet en ny kanalsøgning. Det er jo frustrerende at det kan ske HELT AF SIG SELV. Kan det ske en gang, kan det ske igen ... (Kanalerne er som sagt også hvor de hele tiden har været.) Gider ikke med mellemrum lave kanalsøgninger, fordi der er noget der ikke _fungere som det skal_. Kan ikke være rigtigt. Er ikke tilfredsstillende. Er nødt til at finde ud af hvad der er sket / hvad årsagen er ...
#271737
Programguiden modtages jo som en del af TV-signalet, så derfor var tanken, at der var en opdatering til kanallisten, som du manglede at få med.

Men hvis du nu hidser dig en smule ned, så kunne man måske tage problemet mere systematisk end blot at sparke til TV'et og råbe?
- Har du lavet en manuel reboot af Android TV (hold power-knappen på remoten inde i 10 sekunder)?
- Er TV'et opdateret?
- Og til sidst: Ny kanalsøgning.
Af wiso
#271739
Jeg er hidset ned nu. Det andet var i går.

Citat: Har du lavet en manuel reboot af Android TV (hold power-knappen på remoten inde i 10 sekunder)? Citat slut.
Er det tænd og sluk knappen du mener?
Hvis ja, er jeg ikke helt med. Trykker jeg på den slukker tv'et jo...

Tv'et opdatere automatisk (har jeg observeret).