Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Samsung40d6505
#165963
RuneDJ skrev:Ny version 0.25:
Nu er der en opstartsskærm i 5 sekunder. Den har en copyrightnotits. Jeg håber at det kan fjerne de største problemer med DR.

Der er også kommet en test af om IP-adressen er fra Danmark, men I ser den kun hvis I ikke har en dansk IP.
Har ikke bemærket nogen ændring i opstart
Af Samsung40d6505
#165970
RuneDJ

Nu mangler vi bare sådan et program til TV2´s Sputnik :-)
Af Snipermeister
#165971
Samsung40d6505 skrev:RuneDJ

Nu mangler vi bare sådan et program til TV2´s Sputnik :-)
Og til DR's Bonanza... Hehe.. ;-)
Af evilguy
#165988
Samsung40d6505 skrev:
RuneDJ skrev:Ny version 0.25:
Nu er der en opstartsskærm i 5 sekunder. Den har en copyrightnotits. Jeg håber at det kan fjerne de største problemer med DR.

Der er også kommet en test af om IP-adressen er fra Danmark, men I ser den kun hvis I ikke har en dansk IP.
Har ikke bemærket nogen ændring i opstart
Det samme her - ingen disclamer her.
Af RuneDJ
#166001
Version 0.26

Denne gang burde min disclaimer virke.
Derudover er der rettet en bug der optrådte ved hoppen ind og ud af undermenuer hvor der var mindre end 9 elementer.

Mvh Rune

PS. Jeg laver gerne en bonanza-afspiller når der laver noget tilsvarende til www.dr.dk/nu/api for bonanza.
Af evilguy
#166036
Øv bøv - nu står der "din IP-adresse er ikke registreret som dansk. Nogle programmer er ikke tilgængelige" hele tiden øverst i højre hjørne.

Jeg benytter Webspeed fra YouSee, så jeg er ret sikker på at jeg har en dansk IP, og forøvrigt så skal den "advarsel" ikke stå i mere end 15-20 sekunder, og derefter skal den forsvinde.

I bruger stadigvæk DRs logoer, hvilket I måske bør se på snarest selvom I har indsat disclamer'en. Jeg syntes forøvrigt, at disclamer'en bør står på skærmen 2-3 sekunder længere, selvom det er irriterende, men det er selvfølgelig kun min mening.
Af kskruger
#166037
Samsung40d6505 skrev:Hej kskr og Hup

Fik I det op at køre ?
Jo, det lykkes at finde ud af det O_O - og det er virkelig godt lavet, i modsætning til alle de apps man kan downloade, som er alle er tæt på være ubrugelige.
Af Samsung40d6505
#166038
kskruger skrev:
Samsung40d6505 skrev:Hej kskr og Hup

Fik I det op at køre ?
Jo, det lykkes at finde ud af det O_O - og det er virkelig godt lavet, i modsætning til alle de apps man kan downloade, som er alle er tæt på være ubrugelige.
Den eneste standard app er yousee film, men filmene man lejer er jo ikke just HD.

Men ja, SMART TV er lidt af et flop indtil videre

Godt at høre :-)
Af Samsung40d6505
#166039
Forstår ikke hvorfor Samsung DK ikke dukker op i sådan en tråd og spørger om hvad vi brugere kunne tænke os

Men hbbtv kan Samsung ikke engang klare på deres TV uden indgreb i servicemenuen
Af evilguy
#166041
Med den nyeste version oplever jeg altså nogle problemer. Når jeg ser en udsendelse og vælger at trykke på tilbageknappen, så kan jeg ikke vælge andre serie - det er simpelthen som om enter knappen ikke længere virker.

Andre med samme problem?
Af Snipermeister
#166050
evilguy skrev:Med den nyeste version oplever jeg altså nogle problemer. Når jeg ser en udsendelse og vælger at trykke på tilbageknappen, så kan jeg ikke vælge andre serie - det er simpelthen som om enter knappen ikke længere virker.

Andre med samme problem?
Jeps, oplever det samme. :)
Af RuneDJ
#166053
evilguy skrev:Med den nyeste version oplever jeg altså nogle problemer. Når jeg ser en udsendelse og vælger at trykke på tilbageknappen, så kan jeg ikke vælge andre serie - det er simpelthen som om enter knappen ikke længere virker.

Andre med samme problem?
Prøv at hente igen, det er måske rettet den nye version 0.27 jeg har uploadet. Problemet er at tidligere kunne du navigere blindt rundt i menuerne og starte en ny video mens den gamle video kørte. Enter knappen er derfor slået fra mens man ser video, man skal så fange alle de situationer hvor videoafspilningen stopper og slå Enter knappen til igen. Derudover skal jeg kunne finde ud af at skrive javascript og det her er altså første projekt jeg har lavet i javascript.

Der er også en pænere statusbar under afspilning i den nye version.

Ang. den ikke danske IP addresse, så er det en test som DR udfører, og jeg skriver så status oppe i toppen hvis din IP ikke er registreret som dansk. Det bliver stående indtil pladsen bliver krævet af noget andet, f.eks. hvis du går ind i en undermenu.

Mvh Rune
Af evilguy
#166056
RuneDJ skrev:
evilguy skrev:Med den nyeste version oplever jeg altså nogle problemer. Når jeg ser en udsendelse og vælger at trykke på tilbageknappen, så kan jeg ikke vælge andre serie - det er simpelthen som om enter knappen ikke længere virker.

Andre med samme problem?
Prøv at hente igen, det er måske rettet den nye version 0.27 jeg har uploadet. Problemet er at tidligere kunne du navigere blindt rundt i menuerne og starte en ny video mens den gamle video kørte. Enter knappen er derfor slået fra mens man ser video, man skal så fange alle de situationer hvor videoafspilningen stopper og slå Enter knappen til igen. Derudover skal jeg kunne finde ud af at skrive javascript og det her er altså første projekt jeg har lavet i javascript.

Der er også en pænere statusbar under afspilning i den nye version.

Ang. den ikke danske IP addresse, så er det en test som DR udfører, og jeg skriver så status oppe i toppen hvis din IP ikke er registreret som dansk. Det bliver stående indtil pladsen bliver krævet af noget andet, f.eks. hvis du går ind i en undermenu.

Mvh Rune
Jep, så virker det hele igen. Statusbaren er også blevet pænere og enterknappen virker igen som forventet.

FREMRAGENDE! :-)

Rune kan du ikke få DR til at hyre dig til deres HBB-TV projekt? Med den fart du kan lave en applikation til Samsung, så kan det ikke tage dig mange timer at lave en komplet 100% fungerende HBB-TV applikation, så vi får en komplet HBB-TV løsning i 2012 i stedet for DRs "nu skal vi lige teste først og så ser vi på en løsning engang i 2013". http://flatpanels.dk/nyhed.php?subactio ... 1337060695
Senest rettet af evilguy 21. maj 2012, 22:31, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 26