Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bleed_blue
#165837
Superfed app.

En lille kommentar til en mulig forbedring: Når man er inde i 'søg' skal man indtaste via 0-9 tasterne. Det ville være dejligt, der lige var en oversigt over, hvor de forskellige bogstaver gemmer sig. Jeg er med på, at det er lige som sms systemet, men en gammel mongol som mig, kan ikke huske hvor bogstaverne gemmer sig. ;)
Af Samsung40d6505
#165838
Hup skrev:Os der skal have det skåret det ud i pap og ind med ske, mangler stadig en bedre vejledning. :(

Ja, synd der ikke er bedre vejledning, så ville den da blive endnu mere anvendt :)
Af Samsung40d6505
#165839
Samsung40d6505 skrev:
Hup skrev:Os der skal have det skåret det ud i pap og ind med ske, mangler stadig en bedre vejledning. :(

Ja, så ville applikationen da blive endnu mere anvendt :)
Af RuneDJ
#165846
Jeg har en version med billeder, men de stjæler pladsen fra beskrivelsen, så jeg er ikke så glad for dem.

Hvad er jeres holdning til billeder? Er det vigtigt med billeder eller er mere plads til beskrivelse bedre?

Mvh Rune
Af RuneDJ
#165847
bleed_blue skrev:Superfed app.

En lille kommentar til en mulig forbedring: Når man er inde i 'søg' skal man indtaste via 0-9 tasterne. Det ville være dejligt, der lige var en oversigt over, hvor de forskellige bogstaver gemmer sig. Jeg er med på, at det er lige som sms systemet, men en gammel mongol som mig, kan ikke huske hvor bogstaverne gemmer sig. ;)
Oversigten er på vej. Jeg var godt klar over at det ville være et problem.

Mvh Rune
Af Snipermeister
#165848
Jeg kan kun fortælle hvad der skal gøres på den ældre samsung fjernsyn med Internet@tv, og ikke smartTv. Der må en anden hjælpe.

Tryk på Internet@tv knappen

Gå ned i indstillinger

Gå ind i Internet@tv-ID

Opret en ny bruger der hedder develop. Koden kan være hvad som helst.

Når bruger er oprettet, gå ud af indstilling igen.

Tryk på A (Den røde knap) og log ind med den nye bruger develop.

Gå igen ind i indstillinger, og der er nu kommet et ekstra punkt for neden, der hedder udvikling.

Gå ind i udvikling, og videre ind i øverste menu hvor IP adressen sættes, og skriv den ip adresse ind Rune nævner. Tryk på "return" på fjernbetjeningen for at komme tilbage igen.

Vælg nu det nederste punkt der hedder noget med synkroniser (tror jeg nok), og den vil nu hente Rune´s fine program.

Håber det hjælper lidt..
Af Samsung40d6505
#165852
På et 2011 Samsung skulle det være på følgende måde


Tryk på <SmartHUB>

tryk på <Rød A> for at logge ind

Opret en ny bruger der hedder develop. (behøver ikke at være en email-konto)Koden kan f.eks også være develop

Når bruger er oprettet, forlad login felterne.

Log ind med den nye bruger develop. <Rød A>

Tryk på <blå D> for at gå ind i indstillinger

Der er nu kommet et ekstra punkt forneden, der hedder udvikling.

Gå ind i udvikling, og videre ind i øverste menu hvor IP adressen sættes, og skriv ip adressen nævnt i starten af denne tråd ind.

Vælg nu det nederste punkt der hedder Brug programsynkronisering , og den vil nu hente Rune´s fine program. Hvis ikke det sker automatisk, skal man lige forlade SMART HUB, evt slukke og tænde TV´et 10 sekunder efter.
Af Samsung40d6505
#165853
RuneDJ

Hvilke kvalitets indstillinger Høj/mellem/lav er der valgt ?

Meget meget fint program
Af Samsung40d6505
#165860
RuneDJ skrev:Jeg har lavet en DR Nu player til Samsung TV. Den kan installeres på følgende måde:

1. Man skal oprette en bruger der hedder develop.
2. Log ind med brugeren develop.
3. Under settings er der nu en ny menu der hedder development og her kan man indtaste en IP adresse. Den skal være: 90.185.152.76
4. Herefter skal man vælge programsynkronisering og så burde der komme et DR Nu player ikon.

Det skal lige bemærkes at fjernsynet skal være en 2010, 2011 eller 2012 model. Den bør også en internet@tv eller smart hub knap. Jeg har ikke selv et samsung tv så jeg kan ikke rigtig give flere hints til installation, så der må i hjælpe hinanden.

Mvh Rune Dahl Jørgensen
Hej igen

1. Kan man give mulighed for at vælge lav,mellem,høj kvalitet

2. Uge oversigt, se dette link

http://www.dr.dk/nu/ugeoversigt

3. Nyhedsoversigt med de forskellige nyheder, TV-a 18.30 21.00, Update, Deadline 17 og deadline 22.30 ?

http://www.dr.dk/nu/nyheder#/live/DR%20Update

4. Områder

http://www.dr.dk/nu/omraader
Af RuneDJ
#165891
Jeg har lavet en ny version 0.24

Nye features er:
Billeder - forsvinder måske igen.
Den husker hvor man stod når man klikker frem og tilbage.

Mvh Rune
Af evilguy
#165904
RuneDJ skrev: Ang. Installation så er det jo meningen at det skal sendes ud igennem Samsung, men det kræver en partneraftale med Samsung. Samsung har udtrykt interesse så det skal nok komme til ske at på et tidspunkt.
Rune må jeg ikke komme med et velment råd. Du har med 100% garanti ikke fået DR Juras velsignelse til din applikation, hvilket betyder du bør tage dine forholdsregler.

Der er et par ting, som du bør ændre ASAP:

1. Brugen af DR logo som ikon - det er et no-go
2. Brugen af det farvefyldte DR nu logo - det er et no-go
3. Du skal indsætte en disclamer i applikationen, så gør det helt tydeligt, at applikationen IKKE er udviklet af DR, og at alt indhold er DRs ejendom og at applikationen udelukkende streamer DRs indhold, som er tilgængeligt via DR.dk

Jeg ser gerne denne applikation forblive online, så lad nu være med at give DRs aggressive jurister en god grund til et nedlagt et fogedforbud.
Af evilguy
#165908
RuneDJ skrev:Jeg har lavet en ny version 0.24

Nye features er:
Billeder - forsvinder måske igen.
Den husker hvor man stod når man klikker frem og tilbage.

Mvh Rune
Ligesom Samsung40d6505 skriver så kunne det være rart med en ugeoversigt, nyhedsoversigt og områder.

Billeder må gerne være på beskrivelserne, men kan du ikke flytte billederne op øverst i højre hjørne og så wrappe teksten rund om billedet. Altså øverst er der en overskrift der kan fylde hele bredden, og derefter kommer der en beskrivelse hvor billedet er indsat til højre.

Det forslag med forskellige billedkvaliteter - GLEMT DET. Vælg bare den bedste kvalitet. Hvis folk ikke kan trække en 1,5 Mbit stream, så har de ikke brug for applikationen alligevel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 26