Log ind med sociale netværk
17. okt 2012, 14:17
#175050
fandt nogen ud af hvordan man får en netflix app. på Samsung UE55D8000 fra 2011/2012
18. okt 2012, 05:34
#175108
For at få Netflix app, skal Smarthub omstilles til US i stedet for DK.
Dette gøres ved at starte Smarthub - og derefter i hurtig rækkefølge taste: FastForward 2 8 9 Rewind og vælge US.
Herved omskiftes efter et øjeblik til US applikationernen - herunder Netflix.
Da du kommer fra en dansk IP-adresse vil det dog være den danske Netflix tjeneste, du kommer til at anvende.
Dette gøres ved at starte Smarthub - og derefter i hurtig rækkefølge taste: FastForward 2 8 9 Rewind og vælge US.
Herved omskiftes efter et øjeblik til US applikationernen - herunder Netflix.
Da du kommer fra en dansk IP-adresse vil det dog være den danske Netflix tjeneste, du kommer til at anvende.
18. okt 2012, 10:13
#175130
Det virkede :-)
Interfacet virker dog ikke lækkert og smidigt. Jeg kan kun se meget lidt på skærmen og ikke som fx. på en computer hvor jeg kan se meget mere (flere linier film, genrer mm).
På apple tv virker det bedre,
mvh
John
Interfacet virker dog ikke lækkert og smidigt. Jeg kan kun se meget lidt på skærmen og ikke som fx. på en computer hvor jeg kan se meget mere (flere linier film, genrer mm).
På apple tv virker det bedre,
mvh
John
18. okt 2012, 10:51
#175133
Netflix klienten varierer fra device til device - PC, Smart TV, Apple TV, PS3 o.s.v.
Sådan er Netflixklienten simpelthen til Samsung Smart TV
Jeg synes egentlig at den er herligt simpel - når man nu skal betjene den med en primitiv fjernbetjening - det handler jo bare om at få sat filmen igang - ikke? :-)
Sådan er Netflixklienten simpelthen til Samsung Smart TV
Jeg synes egentlig at den er herligt simpel - når man nu skal betjene den med en primitiv fjernbetjening - det handler jo bare om at få sat filmen igang - ikke? :-)
18. okt 2012, 11:26
#175138
Super tip.
Desværre fryser netflix app'en under tilslutning hos mig.
Efter lidt søgning lader det til at nogle Samsung fjernsyn mangler et Netflix ESN (hvad det så end er). Hvis jeg i SmartHub'en trykker "D", vælger "egenskaber" og dernæst "detaljer" står der under "Not supported" under Netflix ESN.
Har læst mig til at amerikanske brugere har fået det aktiveret ved at skrive til Samsung. Eller brugt dette trick.
Ovenstående lader dog ikke til at virke på et dansk fjernsyn, da "smart tv settings" mangler fra netværksmenuen.
Er der nogen, der ved hvordan Netflix ESN aktiveres?
Desværre fryser netflix app'en under tilslutning hos mig.
Efter lidt søgning lader det til at nogle Samsung fjernsyn mangler et Netflix ESN (hvad det så end er). Hvis jeg i SmartHub'en trykker "D", vælger "egenskaber" og dernæst "detaljer" står der under "Not supported" under Netflix ESN.
Har læst mig til at amerikanske brugere har fået det aktiveret ved at skrive til Samsung. Eller brugt dette trick.
Ovenstående lader dog ikke til at virke på et dansk fjernsyn, da "smart tv settings" mangler fra netværksmenuen.
Er der nogen, der ved hvordan Netflix ESN aktiveres?
18. okt 2012, 11:34
#175140
Jeg talte med Netflix igår da jeg ikke kunne få mit mindre end 1 år gamle 55" til at fungere - dvs. få netflix app. frem på det.
Det med fastward 289 og så fast revind hvor jeg så valgte USA fik den frem.
De sagde at Netflix kun fungerede med ES Only. Måske det er det dit TV mangler!
Det med fastward 289 og så fast revind hvor jeg så valgte USA fik den frem.
De sagde at Netflix kun fungerede med ES Only. Måske det er det dit TV mangler!
20. mar 2021, 09:34
#328554
Jeg står over for det samme problem som dit og kan stadig ikke løse det.
20. mar 2021, 10:21
#328557
Hvis ikke netflix virker på dit hjemmenetværk. så sluk din router på stikkontakten, og lav et hotspot fra din telefon i stedet. Hvis det heller ikke virker, så er der noget galt i enten tv eller hos netflix. Hvis det virker på dit hotspot, men ikke virker på dit netværk, så er det din udbyder, som har blokeret for en port i routeren, og så skal du snakke med dem omkring det.
ClarkAustin skrev: ↑20. mar 2021, 09:34 Jeg står over for det samme problem som dit og kan stadig ikke løse det.Du har set at denne tråd er 9 år gammel, og omhandler en helt anden tv model end din...? ;-)
Hvis ikke netflix virker på dit hjemmenetværk. så sluk din router på stikkontakten, og lav et hotspot fra din telefon i stedet. Hvis det heller ikke virker, så er der noget galt i enten tv eller hos netflix. Hvis det virker på dit hotspot, men ikke virker på dit netværk, så er det din udbyder, som har blokeret for en port i routeren, og så skal du snakke med dem omkring det.
Log ind med sociale netværk