Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#155469
Hos mig fungerer Netflix fint på Boxee-box, men på mit Samsung eu40d8005 virker Netflix app'en ikke.

App'en starter op med "Tilslutter..." i 2 sek., så sort skærm i ½ sek., så "Now exiting..." i ½ sek. og så er jeg tilbage i Smart Hub'en.

Jeg har prøvet med firmware 1016 og 1019.

Er der nogen af jer der kan få Netflix til at virke på et Samsung TV i Smart Hub'en?
Brugeravatar
Af azrael
#155474
Nu spørger jeg lige dumt, men forventer du at amerikanske Netflix virker i et (Samsung) tv i Danmark? Såvidt jeg ved virker Netflix kun i USA, medmindre man laver en form for VPN hack.

Bare at besøge www.netflix.com resulterer i følgende.
We're not sure you will be able to sign up for Netflix from your area.

You will need a valid U.S. mailing address to sign up for Netflix. Also, you will only be able to watch instantly if you are in the United States. It looks like you are outside the United States. If this is incorrect, please contact your Internet provider for help. We are sorry for any inconvenience.
Af DarkOne6808
#155475
azrael skrev:Nu spørger jeg lige dumt, men forventer du at amerikanske Netflix virker i et (Samsung) tv i Danmark? Såvidt jeg ved virker Netflix kun i USA, medmindre man laver en form for VPN hack.

Bare at besøge www.netflix.com resulterer i følgende.
We're not sure you will be able to sign up for Netflix from your area.

You will need a valid U.S. mailing address to sign up for Netflix. Also, you will only be able to watch instantly if you are in the United States. It looks like you are outside the United States. If this is incorrect, please contact your Internet provider for help. We are sorry for any inconvenience.
Jeps, Netflix virker normalt perfekt - jeg bruger Unblock-us, der løser geo-restriction forhindringen.

Men app'en - som jeg har på mit TV - virker ikke hos mig. :((
Af Chaui
#155495
Godt nok lang tid siden jeg har brugt netflix app på fjernsynet, og jeg har nemlig fjernet det igen og gået over til det danske smart tv. da netflix på ps3'en kører væsentlig bedre.

Mindes dog ikke jeg har haft nogen problemer med netflix på fjernsynet, og jeg brugt os unblock-us.com

prøvet og nulstille dit smart tv og eventuelt slette netflix app og hente det igen ?
Af ibanezx
#155509
Samme problem her:

Se denne tråd: http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopi ... highlight=

Er pt. på firmware 1019.2 og der virker stadig ikke. Lad være med at bruge jeres krudt på div. resets og geninstallationer (herunder skift i DNS, så danske apps installes for så at vende tilbage til US apps via UnBlock-us DNS) -> det hjælper ikke!

Det eneste jeg ikke har prøvet er at genindtaste installation code på Netflix's hjemmeside, men jeg kan ikke finde koden ANYWHERE under mit TVs indstillinger, Så hvis der er nogen som ved hvor man finder Netflix installationskoden i TV'ets menusystem så sig endelig frem.
Af DarkOne6808
#155559
ibanezx skrev:Samme problem her:

Se denne tråd: http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopi ... highlight=

Er pt. på firmware 1019.2 og der virker stadig ikke. Lad være med at bruge jeres krudt på div. resets og geninstallationer (herunder skift i DNS, så danske apps installes for så at vende tilbage til US apps via UnBlock-us DNS) -> det hjælper ikke!

Det eneste jeg ikke har prøvet er at genindtaste installation code på Netflix's hjemmeside, men jeg kan ikke finde koden ANYWHERE under mit TVs indstillinger, Så hvis der er nogen som ved hvor man finder Netflix installationskoden i TV'ets menusystem så sig endelig frem.
Jeg ved godt hvordan man får koden. Det gør man ved at starte App'en (hvis man kan) - den genererer og viser den kode du skal bruge.
Af ibanezx
#155639
Tak. Men problemet er at man ikke kan state app'en.....
#156230
Hej DarkOne6808 og Ibanezx!

Samme problem startede for mig i går...

Det har fungeret hidtil med StrongVPN.

Jeg har prøvet de samme ting som I - uden held.

Netflix applikationen starter - men slutter omgående - og retur til Smarthub.

Det startede med at Netflix pludselig afbrød under afspilning af en film.

Muligvis hænger problemet sammen med at jeg opgraderede Samsung firmware til 001020 forleden.

Fandt I nogensinde en løsning?

Vh
Claus
#158238
Jeg har samme problem på et 40d6207 - jeg har kørt reset på fjernsynet, men nøjagtig samme problem som dig. Netflix virker fint på min computer.

Ud over det er Netflix appen ikke at finde sammen med de andre, kun oppe i "Recommended" området i Smart Hub. Hvis jeg går ind og finder den i Samsung Apps (download-menuen) står den som installeret - men jeg kan ikke geninstallere den når jeg ikke kan finde appen i Smart Hub.

Fandt du en løsning?
Af Claus B-P
#158344
@mrath
Problemet blev faktisk løst for mig for et par dage siden, da jeg installerede ny firmware 001021 - så fungerede Netflix igen. Denne firmware kom meget hurtigt efter 001020, der introducerede problemet - så Samsung har nok erkendt fejlen - til trods for at deres support oplyste mig om, at det var "med vilje" at Netflix nu ikke virkede i de lande, hvor Netflix ikke er markedsført.

Selve Netflix app ligger hos mig også kun i Recommended området, hvor den automatisk bliver installeret ved nulstilling af Smarthub - men KUN hvis man har en US IP på nulstillingstidspunktet. Du behøver ikke installere den manuelt.

Prøv at opgradere Firmware - og se, om det ikke løser problemet!
Af akria
#158523
hej
jeg er ny bruger af netflix
jeg har lavet min dns om og oprettet mig netflix og det virker fint på min pc.
men hvordan dælen finder jeg appén.
bruger jeg itunes via ipad kan den ikke finde den. og prøver jeg at installere den via deres side, får jeg fejl...
og tvet har jeg ledt over alt og prøvet at reset med den nye ip.
(skal det hele være på engelsk?)
Samsung eu46d8005
Af Claus B-P
#158528
@Akria!
Hvor har du ændret din DNS - på din router?

Hvordan har lavet reset på dit TV - i Menuen eller i Smarthub?

Nej - Netflix fungerer fint på Samsung TV'et med dansk som sprog.
Af akria
#158532
ipen er ændret i router da jeg synes det var nemmere :)
reset lavede jeg da jeg så normal kanal så jeg var hele opsætning igennem igen.
Af Claus B-P
#158537
@Akria!

OK - så mangler du at nulstille Smarthub.

Gå ind i Smarthub!
Tryk på den blå D-knap på fjernbetjeningen - for Indstillinger.
Vælg Nulstil.

Nu nulstilles Smarthub og derefter installeres automatisk de amerikanske applikationer - herunder Netflix.