Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bøvle
#134760
Jens525 skrev:Har i fulgt vejledningen fuldt ud?
Altså først oprettet et login på yousee.tv/samsung (det login i opretter skal godkendes via e-mail)
Herefter gået ind på tv'et på internet@tv og valgt indstillinger,.. her skal indtastes det login i har oprettet.
Herefter login den automatisk ind når i bruger jeres almindelige login på internet@tv.

Skal siges at jeg ikke har prøvet at se en film endnu via appen,, men er dog logget ind..
Hvordan ses det at du er logget ind? - jeg har gjort nøjagtig det samme på mit UE467705. Men det virker ikke. Jeg har fejlmeldt til yousee. Så må visee!
Af thosen
#134762
Ja glæden og smilet stivner hurtigt, når man prøve denne nye app.

Det der kunne være fantastisk, viser sig hurtigt at være en fuser…

Efter en del bøvl fik jeg det til at virke. Bestil film via computer og betal, og den dukker op i app'en.

Så kan man sku ikke engang leje filmene i HD-format??? som man kan med boksen, så dårligt billede og lyd, det er sku en OMMER…
Af Jesperfriis
#134790
Jeg har for 3 timer siden lejet en film fra yousee.tv for at lave en anmeldelse af appet til min hjemmeside. 2 min. senere er der udfald i tv signalet, og derfor også i appet, da filmene åbenbart kører over tv signalet.

Og så synes jeg da at det er for plat, at man ikke kan leje film FRA sit tv, medmindre man har en gavekode... Skuffende.
Af mortenrhansendk
#135095
Det er den største skuffelse længe...

Hele mit login set-up gik igennem helt uden problemer, første film bestilles, hvorefter den sættes igang på vores 50"
Efter 6 min. kommer første hak... Og disse hak er gerne efterfulgt af lange pauser, hvor filmen er gået i stå. Frem og tilbagespoling er til grin og man kan kun sidde og vente på at filmen atter engang starter.

Når det så er sagt... Elendig billedkvalitet og useriøs lyd!

Dette er ikke Samsung's standard værdig!!!

Her lejes kun film EN gang...
Af Tazzyted
#135134
Hej folkens,

Her netop også prøvet denne app til mit Samsung C8705 55''. I går lejede vi en film som hele familien skulle se. Alt gik fint med registrering og setup med brugernavn osv. Filmen blev lejet og afspillet uden problemer! Ét enkelt hak på max 1 sek midt i filmen ellers intet at klage over.... hvis man dog ser bortset fra kvaliteten men om det har noget at gøre med det var en gammel film ved jeg ikke men jeg var ganske tilfreds med løsningen efter første gang....

Der kan helt bestemmes finpudses nogle ting så som kvalitet og lyd og så muligheden for at leje direkte fra tv'et. Nogen der ved om man kan købe sig sådan et gavekort og så på den måde have penge på konto'en så ikke man skal bruge computeren hver gang?

:)
Af Kenzum
#139599
Tazzyted skrev:Hej folkens,

Her netop også prøvet denne app til mit Samsung C8705 55''. I går lejede vi en film som hele familien skulle se. Alt gik fint med registrering og setup med brugernavn osv. Filmen blev lejet og afspillet uden problemer! Ét enkelt hak på max 1 sek midt i filmen ellers intet at klage over.... hvis man dog ser bortset fra kvaliteten men om det har noget at gøre med det var en gammel film ved jeg ikke men jeg var ganske tilfreds med løsningen efter første gang....

Der kan helt bestemmes finpudses nogle ting så som kvalitet og lyd og så muligheden for at leje direkte fra tv'et. Nogen der ved om man kan købe sig sådan et gavekort og så på den måde have penge på konto'en så ikke man skal bruge computeren hver gang?

:)
Du kan købe Yousee gavekoder i Bilka. De koster også 39.- pr. stk. Så er fri for at bruge pc'en


Jeg har prøvet at leje en film, og er OK tilfreds, dog synes jeg spole funktionen er elendig. Lad os håbe, at der kommer en opdatering inden længe. :)
Af sph.her
#149212
Jeg synes Yousee appen en en bekvem måde at leje sine film på, men når jeg afspiller en film ligner det en dokumentarfilm da det ser ud som om der er slået motion judder canceller til. Det er for mig at se ikke muligt at ændre på det, da man ikke har mulighed for at gå i menuen og ændre på billed indstillinger når man bruger internet tv.

kan det virkelig passe at man skal leve med det billede, for så kan jeg ikke holde ud at se på det??
Af sph.her
#149235
det unaturlige billede minder faktisk mere om det man i Samsung sprog vil kalde Cinema smooth - og det gør det bestemt ikke bedre !:( !:(
Af lba75
#155594
Hej


Overvejer at købe et SAMSUNG PS64D8005........

I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at vide, om den Yousee Cinema app virker bedre nu i December?.... (seneste indlæg her er jo fra October).


Kan man leje film direkte fra Tvét nu, eller skal man stadig leje over computer først?


På forhånd tak
Mvh
LBA75
Af droner
#157685
Det ligner desværre stadig væk soap opera... Nogen der har erfaring med SF Anytime? Det ville være rart, hvis kvaliteten var bedre. Desværre kan jeg ikke få min konto til at fungere.