Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#332305
Jeg ved det er en branchestandard, at TV skal holde op med at virke efter ca. 3 år, men ingen er bedre til at håndhæve dette end Samsung! ::l Vi er nu på vort andet Samsung "Smart-TV", som holder op med at virke og det er mildest talt frustrerende. Samsungs såkaldte "support" kan (vil) intet gøre.

Humlen er, at apps holder op med at virke; de kan ganske enkelt ikke åbne. Vi har prøvet at nulstille Smart-TV, nulstille hele TV´et, gendanne til fabriksindstillinger, fået "support" til at gøre det samme osv, men intet hjælper. Er der nogle der har været ude for det samme - og rent faktisk fået det løst?

Helt sikkert er det, at vi ALDRIG nogensinde mere køber et Samsung TV!
#332320
Det er desværre helt normalt i branchen, at apps falder fra eller stopper med at virke efter nogle år. Om du køber LG, Samsung eller Panasonic, så opdaterer ingen af dem deres platform og de manglende opdateringer er kernen af problemet.

Når det er sagt, så burde det hele dog ikke ophøre med at fungere på samme tid. Du har allerede prøvet det, som jeg ville foreslå. Måske ud over, om der har været en ændring i internetopkobling/router? Noget internetopsætning der ligger og driller TV'et? Det kunne godt lyde som noget gateway eller DNS, som forhindrer det hele i at forbinde på TV'et.