Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#332264
Kære Flatpanelsforum

Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg har været ude og rejse, og efter jeg er kommet hjem er jeg stødt på et nyt problem på det setup jeg har brugt i årevis:

Jeg har et Samsung UE65KS7005U TV og en Bose SoundTouch 300 soundbar med dertilhørende basmodul og baghøjtalere. Jeg har brugt samme setup i mange år.

Yousee har pga. rejse været afmeldt i 5 måneder, men nu pga hjemkomst og EM har jeg tilmeldt igen. Men;

TV-signalet fra YouSee går fint igennem, men når jeg tænder min Bose Soundbar så bliver signalet forstyrret. De fleste kanaler en smule, DR 1 meget og Vsport Ultra HD fuldstændig useeligt. Signalet bliver ekstremt pixeleret og uigenkendeligt. Når jeg slukker Soundbaren igen, forsvinder problemet og signalet er klart igen.

Jeg har aldrig haft problemet før (jeg bruger originale ledninger fra Bose og en kvalitets antenneledning og velisolerede stik.)

Er der nogen der har en ide om hvad der er galt og hvordan jeg kan løse problemet?

Mvh
Niels
#332267
Det kan kun være nogle dårlige antennekabler eller samlinger som er årsagen til det. Det er meget tæt på umuligt at samle kabler selv, med mindre at man har det helt rigtige værktøj. Køb i stedet nogle færdiglavede kabler, hvor stik allerede er monteret