Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af orm08
#308220
Jeg har 2 Samsung TV, UE65KS8005 og UE55NU7105, og det er kun på NU7105 hvor Viasat Ultra HD findes ved kanal søgning (kanal 79)

På KS8005 mangler den ved kanal søgning, alle de andre kanaler er der, både Viasat og C-More filmkanaler vises

Jeg har fuld pakken

Jeg havde tidligere et par bland selv kanaler, men har ikke haft det bland selv i over et år.

Jeg har prøvet alt hvad jeg kan komme i tanke om, men intet hjælper

- Har fjernet CI kort og slot, taget strøm til TV
- Firmware er 1241, og der er ikke nyere
- Har lavet kanal søgning med både hurtig og auto
- der er ingen anden kanal på plads 79

Hjælp :o
#308246
jng skrev: 2. jan 2020, 12:22 De modtagere hér i huset, der ikke kan vise UHD, finder kanalerne, spiller lyden og viser sort skærm (med et højttalerikon...).
Samme her på mit forrige ikke-4k tv.
Af orm08
#308657
Hmm, det er nok et dekodnings problem - lidt surt når det var den kanal jeg havde set frem til

Ved ikke om det er noget Viasat-YouSee-Samsung kan få fixet

Udover Viasat Ultra HD er det jo kun Viasat og CMore filmkanaler man får som er statning for Discover kanalerne.

Selvom jeg ikke savner Discovery kanalerne, begynder det sgu at blive lidt tyndt indhold til prisen.

Har egentligt været en glad YouSee kunde, og har klart holdt med YouSee i krigen mod Discovery - Men det bliver tyndere og tyndere man kan få for 500+ kr.

Så, Øv Øv
Af orm08
#308660
henish.mukhawala skrev: 8. jan 2020, 20:27 Jeg tror ikke du mangler den. Jeg har et LG OLED og der er kanal på 79. På mit Samsung KS7005 er kanal på 2079.
Håber det hjalp :)
🙏

Da radiokanerne starter ved 1700, havde jeg overhovedet ikke
Overvejet at gå til 2079

Tak
#308673
Kanalen er ikke ny. Den har hele tiden haft kanalnummer 401 (som nok bliver ændret ved kanalomlægningen). Fjernsynet må være forvirret.

Hov, i den faste pakke ligger den lige nu på 79. Men det ændrer ikke på at fjernsynet må være forvirret.