Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#307146
Jeg har lige set at LG TV har altså SatCR opsætning, når du går ind under parabol opsætning, så kan du både vælge Diseqc og SATCR id , de står som nederste punkt under satelit opsætning af den du peger på.
Vil formode her, at din Oneplace boks kører på ID 1, så skal du prøve ID 2 .. (du har op til 4)

Nå, næsten korrekt, her er en anden info:
Billede

så du skal aktivere UniCable og så kan du sætte id og frekvens.
#307151
yes har aktiveret unicable, men flere muligheder her. Prøver igen da jeg nu får "ugyldig tjeneste" på skærmen. Er ikke let da montør heller ikke kunne finde den rigtige indstilling. Prøver videre og lykkes det ikke må jeg have ny boks og fri fra problemer.....smiler. Men tak for de mange input!!
#307152
Synes du nævnte at du fik signal , når du fjernede Oneplex boksen?
Så ved vi da du har hul igennem, og så må det bare være korrekt signal på SatCR du skal finde, så den ikke konflikter med Oneplace boksen på samme kabel samtidig.

Vil da mene du skal beholde position 2 og finde korrekt frekvens.

Desværre har jeg aldrig sat det op, bare hørt om andre med flere bokse som bare tilsluttede dem, det var så Oneplace bokse som nok automatisk detekter position og frekvens.
#307179
One Place boksen kører med 4 tunere og derfor 4 brugerbånd.....bruger man det samme brugerbånd 2 steder er der ikke signal.....tjek menu og satellit på one placeboksen hvad det er for nogle brugerbånd de kører med der....

og jo du skal parre kort og modul hos CD hvis det skal fungere....parring forsvinder efter 24 timer som sagt