Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#305303
Jeg har yousee kabel-tv leveret over fiber. Fordelen er at vores 4 tv kan modtage alle kanaler over husets coax kabler via DVB-C indgangene på TV. Er der andre end yousee der kan levere kabel-TV? Jeg vil meget gerne undgå 4 TV bokse...
#305314
Men det er vel ikke kabel TV, og så skal jeg vel have (genetableret) en gammeldags tag antenne eller er det mig der ikke forstår det?
#305317
kaja69 skrev:Men det er vel ikke kabel TV, og så skal jeg vel have (genetableret) en gammeldags tag antenne eller er det mig der ikke forstår det?
Jeg har et ældre tv tilsluttet en antenne i værelset , det funger fint til at modtage boxer+dr kanalerne. Så man behøver ikke tag antenne, det kan gøres med en bord antenne eller en lidt stærkere bord antenne, der er mange.

Du kommer udenom boksen.
#305326
George1 skrev:
Torben Rasmussen skrev:Det forudsætter vel tilkobling til fiber?
Jo men det er vel også muligt, som jeg forstår det det, der er jo fiber indlagt??
:) Du har ret,
Transport metoden er måske mindre relevant, hvis man ser på der kommer et dvbc antenne signal ud i den anden ende.
Stofa og Fibia er så vidt jeg ved, rene IPTV bokse.
#305343
Her tilmeldt mig Waoo nu og der er fiber her i huset og de levere uden boks også lader det til, som de skriver og med de eksisterende kabler/stik men man skal have fiber jo.