Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jlrsvbg
#301076
Hej forum.

Håber I hjælpe mig, da jeg er noget i vildrede.

Udfordringen er, at jeg pludselig ikke kan se "vælg selv" kanaler fra Stofa. Der er sket en generel opgradering af nettet, hvor der har været afbrydelse af nettet. Det har virket fint hidtil og kanalerne i grundpakken virker også fint.

Når jeg vælger en vælg-selv kanal skriver fjernsynet "Kan ikke vise CI-tjenester. Kontroller, om modul fungerer korrekt".

Jeg har været i Stofa butikken og få testet kortet og der virker det fint. Har prøvet med andet CA modul og anden CA modul adapter uden held.

Der er tale om et Samsung UE46ES8005.

Følgende er prøvet:
Har reset'et tv'et
Har haft trukket strømstikket ud
Haft antennekablet ude
Har genindlæst kanalerne
Har fået kortet testet i andet tv
Har prøvet med andet CA modul
Har prøvet med anden CA modul adapter
Tv'et læser kortet, da jeg kan finde kortnummeret i menuen på tv'et
Hvis jeg tager kortet ud, siger den ingen tjeneste

Er der mon noget jeg mangler at prøve eller er der en derude, som kan hjælpe mig ?

På forhånd tak og god aften.

Hilsen Jørgen
Af dilaritokitto
#305618
jlrsvbg skrev: 9. aug 2019, 19:59 Hej forum.

Håber I hjælpe mig, da jeg er noget i vildrede.

Udfordringen er, at jeg pludselig ikke kan se "vælg selv" kanaler fra Stofa. Der er sket en generel opgradering af nettet, hvor der har været afbrydelse af nettet. Det har virket fint hidtil og kanalerne i grundpakken virker også fint.

Når jeg vælger en vælg-selv kanal skriver fjernsynet "Kan ikke vise CI-tjenester. Kontroller, om modul fungerer korrekt".

Jeg har været i Stofa butikken og få testet kortet og der virker det fint. Har prøvet med andet CA modul og anden CA modul adapter uden held.

Der er tale om et Samsung UE46ES8005.

Følgende er prøvet:
Har reset'et tv'et
Har haft trukket strømstikket ud
Haft antennekablet ude
Har genindlæst kanalerne
Har fået kortet testet i andet tv
Har prøvet med andet CA modul
Har prøvet med anden CA modul adapter
Tv'et læser kortet, da jeg kan finde kortnummeret i menuen på tv'et
Hvis jeg tager kortet ud, siger den ingen tjeneste

Er der mon noget jeg mangler at prøve eller er der en derude, som kan hjælpe mig ?

På forhånd tak og god aften.

Hilsen Jørgen
Produktvilkårene er sammen med de generelle vilkår, de gældende priser på stofa.dk og ordrebekræftelsen grundlaget for aftalen mellem dig og Stofa. Ved modstrid mellem vilkårene gælder produktvilkårene.