Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#214482
Hejsa

Håber der er nogen skarpe hjerner som kan vejlede mig. Jeg har gennem det sidste års tid haft TDC internet og Tv. Dvs. mit signal kommer ind via tlf. stikket, hvor min Homebox er koblet på. TDC er så fantastiske, at Homeboxen skal være kablet til ét stk Digital Tv-hovedmodtager før end mit tv-signal kan virke i de andre rum.
Jeg kunne dog ikke klare at have alt mit grej stående oppe under sengen (NAS, Router, Sonos Bridge osv.) da det larmede. Så jeg fik lavet et nyt tlf-udtag i bryggerset og flyttede det hele derned.

Nu er jeg så på den - fordi bryggerset ligger rigtig skidt ift. et tv... Lang og meget besværlig kabling skal til.

Hvad gør jeg??

Jeg kunne vælge YouSee, men minus her er, at mine TV ikke er sååå nye at jeg bare kan smide YouSee's kort ind i dem, dvs. jeg har en ekstra udskift for deres bokse på 99 kr stk.

Håber der er en skarp hjerne derude :-)
#214486
Øhm måske jeg forstår det forkert.. Men hvis jeg skal kunne modtage YouSee's digitale kanaler i deres "Bland selv" pakke, så kræver det at mit Tv kan modtage dette.. Og da tv'et er fra 2009-2010 så tænkte jeg den eneste mulighed var gennem YouSee's HD boks..?