Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gulkings
#213480
HJÆLP!

Har nu prøvet i 2 dage at (gen)finde mine yousee kanaler på mit samsung.
Det hele starter med at jeg får nyeste opdatering af firmwaren, og efter den er installeret tænker jeg at jeg ville reset fjernsynet, idet jeg også har skiftet pakke, så ville indlæse på ny.
Selvom jeg har prøvet:

1. normal indlæsning igen - ingen held
2. factory reset som jeg fandt på denne side: http://www.eyeondemand.com/2014/04/04/h ... amsung-tv/
ingen held.

Den finder kun de analoge kanaler (6 stk.) på mit yousee. Alle de andre fjernsyn i huset fungere fint og viser fint digitale kanaler.

Nogen gode ideer derude?

Det har som sagt virket fint indtil jeg installerede nyeste firmware (OTA) og ville lave en genindlæsning...
Af jng
#213482
Gulkings skrev:HJÆLP!

Har nu prøvet i 2 dage at (gen)finde mine yousee kanaler på mit samsung.
Det hele starter med at jeg får nyeste opdatering af firmwaren, og efter den er installeret tænker jeg at jeg ville reset fjernsynet, idet jeg også har skiftet pakke, så ville indlæse på ny.
Selvom jeg har prøvet:

1. normal indlæsning igen - ingen held
2. factory reset som jeg fandt på denne side: http://www.eyeondemand.com/2014/04/04/h ... amsung-tv/
ingen held.

Den finder kun de analoge kanaler (6 stk.) på mit yousee. Alle de andre fjernsyn i huset fungere fint og viser fint digitale kanaler.

Nogen gode ideer derude?

Det har som sagt virket fint indtil jeg installerede nyeste firmware (OTA) og ville lave en genindlæsning...
a) Den opskrift, du linker til, handler angiveligt om modeller fra E- og F-serien.
b) Af siden fremgår det "This technique will boot the TV into a service mode that was NOT designed for general users. This mode is meant for technicians only..."

Har du styr på tingene, eller prøver du det første, det bedste?
Af Gulkings
#213487
Super tak, så fik du både spildt din og min tid med det konkrete forslag du kom med - tak for ingenting..
Af Gulkings
#224908
Hej Muza,
Det viste sig så vidt jeg husker at Yousee havde en fejl i deres system i samme tidsrum som den opdatering kom på.
Så noget der lignede en fejl i opdateringen kom altså fra et helt tredje sted, og ikke opdateringen.
Beklager at jeg ikke er til større hjælp!
Godt Nytår!