Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kasper K
#213214
Hej alle

Så kom der en opkrævning på 3900 ind ad døren for mellempakken år 2015. Så var det jeg, som så mange andre, tænkte at jeg fint kan nøjes med grundpakken der er 2400 kr billigere. Min antenneforening laver gratis pakkeskift i opadgående retning hele året. Pakkenedgraderinger tager de 350 kroner for (fair nok) MEN det kan "kun gøres" i december!!!

Så blev jeg lidt irri, og nu tænker jeg lidt: hvad kan de mon gøre (udover at lukke signalet) hvis jeg bare lader være med at betale for 2015??? Det koster 350 kroner at få lukket signalet og 700 at få det åbnet igen. Så det vil jo alligevel blive billigere, hvis det går godt, med lidt civil ulydighed :)

Jeg betaler jo heller ikke for en 20 timers mobilsnak pakke resten af året hvis jeg pludselig godt kan nøjes med to timer...

Er det ikke en lille smule bondefanger agtigt fra foreningens side, eller er jeg for smålig?

Mvh Kasper
Af Bent odense
#213216
Kasper K skrev: Så blev jeg lidt irri, og nu tænker jeg lidt: hvad kan de mon gøre (udover at lukke signalet) hvis jeg bare lader være med at betale for 2015???
I værste fald så går den til inkasso. ;)