Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#210143
Hej

I mit soveværelse har jeg et Sony 40EX653 fjernsyn som jeg har bestilt et ekstra kort fra yousee til, og købt et kompatibelt strong CA-modul til at have kortet siddende i.

Jeg abonnerer på HD pakken og nogle enkelte andre kanaler hos Yousee. Men kortet virker ikke, HD og ekstra kanalerne som jeg kan se på mit fjernsyn i stuen, giver Intet Signal når jeg prøver i soveværelset.

Jeg har prøvet at bytte om på kortene fra stuen og soveværelser og begge kort virker på fjernsynet i stuen, men ikke på Sonyen. Kortet sidder rigtigt i bag på fjernsynet. Jeg har også prøvet at fabriksnulstille fjernsynet for at se om det gjorde nogen forskel.

Er man ikke ovre i at fjernsynets CA-modul læser er defekt?
#213145
Jesper Juul skrev: Jeg har prøvet at bytte om på kortene fra stuen og soveværelser og begge kort virker på fjernsynet i stuen, men ikke på Sonyen. Kortet sidder rigtigt i bag på fjernsynet. Jeg har også prøvet at fabriksnulstille fjernsynet for at se om det gjorde nogen forskel.
Har prøvet det samme, og det var CAmodulet det var galt med. Købte et YOUSEE og så virkede det.