Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#209566
Glædelig bagjul til jer alle!

Jeg har fået æren af at hjælpe min bror i gang med installation af Yousee grundpakken - det som de hos Yousee kalder "se tv uden kort og boks" på hans nyindkøbte Samsung H7005. Der er ikke tale om deres "bland selv pakker".

Jeg følger Yousees egen "video-vejledning" fra deres hjemmeside og scanner på netværks-id 100 - ja, og har generelt gjort præcist, som deres video beskriver.

Der kommer INGEN kanaler frem. Overhovedet.

De siger hos Yousee, at der er hul igennem og at alt er korrekt tilsluttet af deres fra deres side.

Så det er jo rigtig nemt at komme videre med... :( håber rigtig meget på jeres hjælp herinde...
#209590
kim4220 skrev:Hvilke ting har du tastet da du indlæste kanaler og bruger han kort?
Antenne kabel hvordan er det forbundet flere tv i husstanden eller ny/gamle kabler?
Som jeg skrev i første post "uden kort og boks".

Jeg har tastet de ting, som Yousee selv beskriver/anviser i deres egen vejledning:

- Netværks-id: 100
- Frekvens: 143000 kHz (143 MHz)
- Symbolrate: 6875
- Modulation: 64

Èt TV i hele husstanden (det omtalte Samsung). Forbundet til husets hovedstik med et nyt, Yousee-godkendt kabel.
Af skagbo
#209697
har du sat (land) du ser tv i, til finland.
min fant ikke nogle kanaler, før det blev lavet om, også fra elgiganten