Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#208864
Har i dag Home Trio med Viasat og betaler 900 mdl. Ser nu at deres "nye" pakker medfører mulighed for at spare en del. Med Viasat mellem + golf og HD kanaler, lille mobil pakke og alm internet ser det ud til at blive 678,- mdl.

Er der noget jeg overser?? = væsentlige ting jeg mister ved at ændre?

Pft
Anders
Af Mates
#208884
Hej borsen,

hvor fandt du prisen på viasat pakken for 678,-? har du et link


Som jeg ser det står Viasat pakken til 779,- md.

Har du plusabonnement (optag, pause og spol) så er det 99,- oveni.

Har du flere tv er det yderligere 99,- oveni.

Skal du bruge HD kanaler er det yderligere 19,- oveni.

Så samlet pr. md (for det hele) = 996
#208891
http://privat.tdc.dk/tv/

Jeg har nok i den der hedder Viasat Mellem = "58 kanaler" til 629,- mdl. og så tilvælge:

- HD-kanaler 19,-
- Viasat Golf 30,-

Eneste der er forskel på de 2 pakker ud over golf, er filmkanalerne som jeg aldrig bruger.

Ovenstående bliver så 678,- mdl. og så er der TDC play og musik, internet og et mobilabb. der fint dækker fruens behov med i. Så syntes jeg faktisk prisen er ret fornuftig sammenlignet med alternativerne.

Klart skal du have TV i flere rum, +abb. mv. så løber det hurtigt op, men jeg bruger apple TV og har smart-tv, så ikke nødvendigt for mig, når jeg også har Ipad og TDC Play.

P.s. ser dog ud til man skal tilkøbe den nye TV2 Sportskanal i så fald bliver det 40,- mere, men stadig noget billigere end de ca. 950 jeg betaler for Home Trio i dag.
#208894
Godt nok nogle pebrede priser. Jeg har den store pakke fra Boxer til 440kr. Jeg deler med naboen der dog kun bruger 1 kort. Så jeg har 3 til rådighed, bruger dog kun de 2.
Udgifter pr. Måned er 220kr
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#208897
"Deler med naboen"... Den pakke har jeg ikke set hos Boxer.
#208906
Grandahl skrev:Godt nok nogle pebrede priser. Jeg har den store pakke fra Boxer til 440kr. Jeg deler med naboen der dog kun bruger 1 kort. Så jeg har 3 til rådighed, bruger dog kun de 2.
Udgifter pr. Måned er 220kr

Prisen fra TDC inkluderer jo et internet + mobil abonnement og TDC Play som er at sammenligne med Spotify.
At dele er vist da ikke lovligt, men fred være med det.
#208910
Ja det er rigtig nok, mobilabonnement, play og internet.

Her på Mors ( nogen kalder det klondike ) er det da meget alm. At dele. Jeg bor i et byhus. Deler da ofte værktøj med naboen, eller en øl over stakittet.

Ja så er da lige det med at dele abonnement, ved ikke hvad jeg skal sige. Det er ret almindelig her i klondike :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#208928
At dele værktøj og at dele antenneinstallation hører vist ikke ind i samme kategori... Nuvel, det her skal ikke handle om moral eller måder at snyde på, så lad os holde os til den lovlige del af emnet.