Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af alfa33
#208999
Jeg har fiberboksen fra Waao, også i vores teknikrum. På fiberboksen er der en Coax-udgang - det koster et månedligt beløb at at have den åben "Alle TV". Herfra kan man jo så forbinde flere TV (uden brug af bokse), bruge C-tuner, så HD-optagelse mv. på TV virker. Jeg bruger dog ikke "Alle TV".
Bruger "RJ45"-udgangen ud til TV-boks ved stue TV´et for adgang til bio mv.
Af lindegaard
#209012
alfa33 skrev:Jeg har fiberboksen fra Waao, også i vores teknikrum. På fiberboksen er der en Coax-udgang - det koster et månedligt beløb at at have den åben "Alle TV". Herfra kan man jo så forbinde flere TV (uden brug af bokse), bruge C-tuner, så HD-optagelse mv. på TV virker. Jeg bruger dog ikke "Alle TV".
Bruger "RJ45"-udgangen ud til TV-boks ved stue TV´et for adgang til bio mv.
Now it makes sense. .. @ sharders

Vi var førhen også en del af en forening, der blev solgt til YouSee, og får i den forbindelse også YouSee tv med pæn rabat.

Derfor giver det faktisk mening at beholde tv der som altid, da man også får en del flere kanaler i deres store pakke, om man ser dem eller ej, i forhold til kanalerne hos waoo.

Bestiller fiber til internet, og trækker i den forbindelse nye cat 6 ud til alle de gamle telefonstik og erstatter disse med nye netværks dåser, dem er der i alle rum, køkken,bad, bryggers værksted, da min far var tele teknikker ved TDC.

Så må vi se med tiden, om også fiberen skal levere tv.

Tak for alle input.