Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#208380
Problemer med You See vælg selv.
Jeg har et Samsung Smart tv model UE32F6475SBXXE.
Har skiftet fra You See fuldpakke til vælg selv.
Fik kort med valgkanaler og kortholder fra You See tilsendt, og stor var glæden, da det bare virkede med den indkøbte CI adapter. Egentlig fulgte jeg blot installationsvejledning. :)
Glæden blev dog kort, idet jeg efter en lille uge opdagede, at nu virkede det pludselig ikke.
Hos You See, mente man, at det var mit antennekabel, som ikke var godt nok. De sendte et nyt, men det gjorde ingen forskel. Her sidst, jeg talte med dem, ville de sende en teknikker ud, som jeg så selv skulle betale for. :((
Er der nogen, der kender til mit problem? Jeg er begyndt at tro, at det må være tv-et, der er problemet? Man læser om mange udfordringer, når man er den (u)lykkelige ejer af et Samsung tv.
#208388
stenen skrev:Problemer med You See vælg selv.
Jeg har et Samsung Smart tv model UE32F6475SBXXE.
Har skiftet fra You See fuldpakke til vælg selv.
Fik kort med valgkanaler og kortholder fra You See tilsendt, og stor var glæden, da det bare virkede med den indkøbte CI adapter. Egentlig fulgte jeg blot installationsvejledning. :)
Glæden blev dog kort, idet jeg efter en lille uge opdagede, at nu virkede det pludselig ikke.
Hos You See, mente man, at det var mit antennekabel, som ikke var godt nok. De sendte et nyt, men det gjorde ingen forskel. Her sidst, jeg talte med dem, ville de sende en teknikker ud, som jeg så selv skulle betale for. :((
Er der nogen, der kender til mit problem? Jeg er begyndt at tro, at det må være tv-et, der er problemet? Man læser om mange udfordringer, når man er den (u)lykkelige ejer af et Samsung tv.
Lad dig ikke udfordre af dit Samsung tv. Bortskaf det, og anskaf et apparat af et andet mærke.
#208389
stenen skrev:Problemer med You See vælg selv.
Jeg har et Samsung Smart tv model UE32F6475SBXXE.
Har skiftet fra You See fuldpakke til vælg selv.
Fik kort med valgkanaler og kortholder fra You See tilsendt, og stor var glæden, da det bare virkede med den indkøbte CI adapter. Egentlig fulgte jeg blot installationsvejledning. :)
Glæden blev dog kort, idet jeg efter en lille uge opdagede, at nu virkede det pludselig ikke.
Hos You See, mente man, at det var mit antennekabel, som ikke var godt nok. De sendte et nyt, men det gjorde ingen forskel. Her sidst, jeg talte med dem, ville de sende en teknikker ud, som jeg så selv skulle betale for. :((
Er der nogen, der kender til mit problem? Jeg er begyndt at tro, at det må være tv-et, der er problemet? Man læser om mange udfordringer, når man er den (u)lykkelige ejer af et Samsung tv.
Har du mulighed for at prøve korte i et andet tv for at se om det virker.Det kan godt være kort læserne i tv'et er defekt.

Men tror ikke det er et teknisk problem med tv'et, du skal bede YouSee om at sende en opdatering til korte.
#208561
Hvad betyder 'Virker ikke' - kan du ikke se nogen kanaler overhoved? Virker andre kilder f.eks. DVD eller Netflix app ?
Har du anvendt netværks-ID 111 for Yousee 'vælg selv' I forbindelse med kanal skanning ?
Har du prøvet at skanne med frekvens = 442000 ?