30. nov 2014, 19:46
#208380
Problemer med You See vælg selv.
Jeg har et Samsung Smart tv model UE32F6475SBXXE.
Har skiftet fra You See fuldpakke til vælg selv.
Fik kort med valgkanaler og kortholder fra You See tilsendt, og stor var glæden, da det bare virkede med den indkøbte CI adapter. Egentlig fulgte jeg blot installationsvejledning.
Glæden blev dog kort, idet jeg efter en lille uge opdagede, at nu virkede det pludselig ikke.
Hos You See, mente man, at det var mit antennekabel, som ikke var godt nok. De sendte et nyt, men det gjorde ingen forskel. Her sidst, jeg talte med dem, ville de sende en teknikker ud, som jeg så selv skulle betale for.
Er der nogen, der kender til mit problem? Jeg er begyndt at tro, at det må være tv-et, der er problemet? Man læser om mange udfordringer, når man er den (u)lykkelige ejer af et Samsung tv.
Jeg har et Samsung Smart tv model UE32F6475SBXXE.
Har skiftet fra You See fuldpakke til vælg selv.
Fik kort med valgkanaler og kortholder fra You See tilsendt, og stor var glæden, da det bare virkede med den indkøbte CI adapter. Egentlig fulgte jeg blot installationsvejledning.
Glæden blev dog kort, idet jeg efter en lille uge opdagede, at nu virkede det pludselig ikke.
Hos You See, mente man, at det var mit antennekabel, som ikke var godt nok. De sendte et nyt, men det gjorde ingen forskel. Her sidst, jeg talte med dem, ville de sende en teknikker ud, som jeg så selv skulle betale for.
Er der nogen, der kender til mit problem? Jeg er begyndt at tro, at det må være tv-et, der er problemet? Man læser om mange udfordringer, når man er den (u)lykkelige ejer af et Samsung tv.