Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af squig1986
#208145
Hej derinde.

min farmor er jo lidt bagud på teknologi, hun optager stadig på en vhs optager, men med et helt lækkert nyt sony tv.

Mit spørgsmål er! Er der nogen der kan finde en lækker harddisk optager til maks 1500 kr. (sådan ca.)

Eneste krav er, at hun kan optage tv på optageren, og med al ny teknologi, så kører vi jo med hdmi, og ikke scart stik :)

Takker mange gange på forhånd. Ville købe den til hende i julegave.


mvh Mikkel
Af jng
#208146
squig1986 skrev:Hej derinde.

... Er der nogen der kan finde en lækker harddisk optager til maks 1500 kr. (sådan ca.)

mvh Mikkel
Næppe.
Af JP79
#208154
Elgiganten har en Samsung til 1799 lige for tiden :)

Mine forældre overvejer også at købe sådan en, men er nu lidt nervøse for om de kan finde ud af den, men så må jeg jo hjælpe dem lidt i begyndelsen. Held og lykke med gaven. :)
Af jng
#208160
JP79 skrev:Elgiganten har en Samsung til 1799 lige for tiden :)

Mine forældre overvejer også at købe sådan en, men er nu lidt nervøse for om de kan finde ud af den, men så må jeg jo hjælpe dem lidt i begyndelsen. Held og lykke med gaven. :)
1) Der medfølger dansk brugervejledning, som forøvrigt er indbygget i apparatet, så mon ikke det går?

2) Elgiganten sælger/har solgt både F-versionen (2013) og H-versionen (2014) til samme pris. Husk at bestille den rigtige, altså 2014-versionen.
Af Falster
#208170
Umiddelbart ser det ikke ud til, at denne model har PVR.

Måske giver andre deres besyv med.

Hvis ikke, så er der nok ingen vej udenom en ekstern boks.