Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PPB92
#205142
Hej Flatpanels.

Jeg står i følgende situation, at jeg ønsker at hjælpe mine kære forældre, da de står i den situation at de skal nedbudgettere deres budget langsigtet, grundet økonomiske problemer.

Deres situation er således, at de lige pt. betaler omtrent 1500-1600 kroner for at have internet (10 ned, 2 op), fjernsynskanaler (TDC) og 1 hjemtelefon og 1 mobiltelefon.

Da jeg hørte dette, tænkte jeg selvfølgelig straks, at dette kunne gøres billigere. Problemet er bare, at jeg under min egen søgning efter en løsning, blev "lost" i junglen af at finde en kombinationspakke, hvori man kan få tingene samlet.

Det eneste krav mine forældre og har brug for at udstyr er følgende:

- 1 mobiltelefon (det er ikke engang en smartphone)
- TV-kanaler, hvor man SKAL kunne se Formel 1 (TV3 plus)
- Internet (Hastighed er nærmest underordnet)

Ikke en nødvendighed, men evt. hjemtelefon.

Jeg håber virkelig i kan hjælpe, for jeg er godt nok blevet lost, og ville som sagt utrolig gerne hjælpe dem.. :-)
Af jng
#205143
PPB92 skrev:Hej Flatpanels.

Jeg står i følgende situation, at jeg ønsker at hjælpe mine kære forældre, da de står i den situation at de skal nedbudgettere deres budget langsigtet, grundet økonomiske problemer.

Deres situation er således, at de lige pt. betaler omtrent 1500-1600 kroner for at have internet (10 ned, 2 op), fjernsynskanaler (TDC) og 1 hjemtelefon og 1 mobiltelefon.

Da jeg hørte dette, tænkte jeg selvfølgelig straks, at dette kunne gøres billigere. Problemet er bare, at jeg under min egen søgning efter en løsning, blev "lost" i junglen af at finde en kombinationspakke, hvori man kan få tingene samlet.

Det eneste krav mine forældre og har brug for at udstyr er følgende:

- 1 mobiltelefon (det er ikke engang en smartphone)
- TV-kanaler, hvor man SKAL kunne se Formel 1 (TV3 plus)
- Internet (Hastighed er nærmest underordnet)

Ikke en nødvendighed, men evt. hjemtelefon.

Jeg håber virkelig i kan hjælpe, for jeg er godt nok blevet lost, og ville som sagt utrolig gerne hjælpe dem.. :-)
For at "nogen" kan komme med råd, er det nødvendigt at vide, om forældrene bor et sted med kabel-tv. Når nogen har såkaldt tv fra TDC, tyder det på, at de bor uden for lands lov og ret...
Det er også vigtigt at vide, hvor tit det angivne beløb betales. Det er forhåbentlig ikke pr. måned.
#205146
Ja undskyld, det er selvfølgelig min fejl at jeg ikke er kommet med nok informationer!

Bor ikke et total øde sted, men altså kan da fortælle at postnummeret er 4340, på "Ingegårdsvej". Er ret sikker på mine forældre har en eller anden pakke fra TDC, hvor alt er i. Og jo, de 1500 kr er per måned, hvilket er derfor jeg søger råd. :-/