Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#191974
Hej flatpanels..

Jeg blev i går ejer af et Samsumg UE46F6805SBXXE :)

Men jeg har et enkelt problem med det, og det er at jeg ikke kan se HD-kanaler....
Jeg kan sagtens finde dem på kanalsøgningen, og kan også sagtens skifte over til dem, men så får jeg beskeden: "Din vært er ikke fuldt CI + kompatibel"

Det skal lige siges at jeg har Boxer, og har deres CI+ modul, så der skulle ikke være nogle problemer, men det har jeg altså alligevel.... :s

Jeg har både kontaktet Boxer og Samsung, men ingen af dem ved hvad der er galt, derfor vil jeg høre jer om i kender til dette problem, og ved hvordan man løser det?

På forhånd tak!

Venlig hilsen
#191977
Kunne godt lyde som et problem med kortlæseren, selv om den måske skulle være iorden - kontakt din Boxer leverandør og få evt. en ny kortlæser, eller lån en med hjem, for at se om det løser problemet - var ialtfald der jeg ville starte :)
#192008
RockMedØerne skrev:Kunne godt lyde som et problem med kortlæseren, selv om den måske skulle være iorden - kontakt din Boxer leverandør og få evt. en ny kortlæser, eller lån en med hjem, for at se om det løser problemet - var ialtfald der jeg ville starte :)
Super det vil jeg prøve så, eller måske tage modulet og kortet med ud til en forhandler og prøve det på et af deres fjernsyn, så de kan se om det er der fejlen ligger? Selvfølgelig hos en som forhandler Boxer så O_O